۳۴ هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می‌شود به گزارش کانال خبری ایران از اخبار زنجان ،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افتتاح آشپزخانه مهدوی در زنجان گفت: همزمان با ماه رمضان ۳۴ هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود. هدایت صفری گفت : نخستین مرکز اطعام مهدوی […]

۳۴ هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار زنجان ،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افتتاح آشپزخانه مهدوی در زنجان گفت: همزمان با ماه رمضان 34 هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

هدایت صفری گفت : نخستین مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب سومین مرحله پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرد.

 

صفری با اشاره به اینکه امسال در این ماه برنامه‌ریزی شده است با ایجاد ۴۵ آشپزخانه در مناطق مختلف استان توزیع غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، افزود: هدف ما برای ماه مبارک رمضان تهیه حداقل ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های مددجو با کمک مراکز نیکوکاری و نیکوکاران زنجانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در کنار توزیع غذای گرم تهیه سبدها ی معیشتی نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است حداقل ۳۴ هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گیرد.