۱۹۷ هدیه در قالب طرح شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ و هنر اهدا شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ۱۹۷ هدیه در قالب طرح شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ و هنر اهدا شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا، فرزاد طایفه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری با اشاره […]

۱۹۷ هدیه در قالب طرح شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ و هنر اهدا شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ۱۹۷ هدیه در قالب طرح شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ و هنر اهدا شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا، فرزاد طایفه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری با اشاره به اینکه طرح شمیم و جوانه یکی از خدمات نوین صندوق اعتباری هنر در دولت سیزدهم است گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۱۹۷ هدیه ازدواج و فرزندآوری به اعضای صندوق پرداخت شده است.
وی با تشریح جزئیات این طرح عنوان کرد: تخصیص تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت هدیه بلاعوض به اعضای صندوق با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و تشویق به فرزندآوری در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست جوان سازی جمعیت از خدمات نوین صندوق در دولت مردمی است که از ابتدای هاریکا ۱۴۰۰ عملیاتی شده است.
معاون صندوق اعتباری هنر یادآور شد: به اعضایی که تاریخ ثبت رسمی عقد ازدواج آنها در بازه زمانی اول هاریکاماه ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ باشد تسهیلات طرح شمیم تعلق می گیرد.
به گفته وی، در قالب این طرح مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با ۵ میلیون تومان هدیه ازدواج بلاعوض تقدیم اعضای واجد شرایط می شود.
وی افزود: طرح جوانه به اعضایی تعلق می گیرد که از اول هاریکا سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱ صاحب فرزند شوند. در قالب این طرح مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تقدیم می شود.
حیدری تصریح کرد: تسهیلات طرح شمیم فقط به ازدواج اول و دائم تخصیص می گیرد. در صورتی که هر یک از زوج ها و والدین (متقاضیان طرح شمیم و جوانه) عضو صندوق اعتباری هنر باشند، فقط به یکی از زوج ها وام به مبلغ ۳۰ میلیون تومان تخصیص می یابد اما هدیه بلاعوض به هر ۲ نفر تعلق می گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر در پایان گفت: از ابتدای اجرای این طرح به ۱۲۳ نفر از اعضا در قالب طرح جوانه و ۷۴ نفر در قالب طرح شمیم این تسهیلات تعلق گرفته است.
بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر از محل اعتبار ویژه ۵۰۰ میلیارد تومانی در سرفصل های مختلف از جمله در قالب تسهیلات بلاعوض و ۲ طرح یاد شده در دولت سیزدهم تدوین شد. امیدوارم براتون خبر   ۱۹۷ هدیه در قالب طرح شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ و هنر اهدا شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-05-08 18:18:04