کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر  بهروز نشان تهیه‌کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «روی زمین قرمز» به کارگردانی آرش انیسی را دریافت کرده است، در گفتگو باهاریکا خبر گفت: پیش تولید این […]

کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر  بهروز نشان تهیه‌کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «روی زمین قرمز» به کارگردانی آرش انیسی را دریافت کرده است، در گفتگو باهاریکا خبر گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شده و در تلاش هستیم تا این پروژه سینمایی را نیمه دوم آبان ماه در شهر دزفول جلوی دوربین ببریم.
وی بیان کرد: «روی زمین قرمز» یک داستان کاملاً اجتماعی-خانوادگی دارد و یکی از دلایلی که دزفول را برای ساخت این فیلم انتخاب کردیم این است که داستان کاملاً در این شهر رخ می‌دهد.
این تهیه‌کننده توضیح داد: هنوز به نتیجه قطعی برای همکاری با بازیگران مورد نظر خود نرسیده‌ایم اما حتماً بازیگران محلی نیز در این پروژه حضور دارند.
نشان در پایان تاکید کرد: در صورتی که «روی زمین قرمز» به موقع آماده شود برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اقدام می‌کنیم.
آرش انیسی که کارگردانی فیلم سینمایی «روی زمین قرمز» را برعهده دارد، پیش از این با فیلم سینمایی «مامان» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم توانست در ۵ بخش مختلف جشنواره فیلم فجر نامزد شده و در نهایت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی رویا افشار را به‌دست آورد. امیدوارم براتون خبر   کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر براتون مفید بوده باشه

 
2022-10-19 17:11:49