چشم امید «ناطور» به اکران «هنر و تجربه»/ می‌دانم مخاطب خاص دارم به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری چشم امید «ناطور» به اکران «هنر و تجربه»/ می‌دانم مخاطب خاص دارم  بیژن میرباقری تهیه‌کننده و کارگردان سینما که آبان‌ماه سال گذشته برای فیلم تازه خود با عنوان «ناطور» از سازمان سینمایی پروانه نمایش […]

چشم امید «ناطور» به اکران «هنر و تجربه»/ می‌دانم مخاطب خاص دارم

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری چشم امید «ناطور» به اکران «هنر و تجربه»/ می‌دانم مخاطب خاص دارم  بیژن میرباقری تهیه‌کننده و کارگردان سینما که آبان‌ماه سال گذشته برای فیلم تازه خود با عنوان «ناطور» از سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت کرده بود در گفتگو با خبرنگار هاریکا درباره سرانجام این فیلم برای ورود به چرخه اکران عمومی توضیح داد: همچنان به دلیل وضعیت حاکم بر سینماها تمایلی به اکران این فیلم نداریم. در این وضعیت فیلم‌های کمدی بیشتر پسندیده می‌شوند و به همین دلیل ما هم ترجیح داده‌ایم برنامه‌ریزی برای اکران «ناطور» را به آینده موکول کنیم.
وی ادامه داد: من به‌عنوان کارگردان می‌دانم که فیلمم مخاطب خاص خود را دارد و به همین دلیل شاید بازه زمانی بعد از شهریورماه و در قالب اکران در گروه «هنروتجربه»، شرایط مناسب‌تری برای اکران این فیلم باشد.
میرباقری درباره دیگر برنامه‌های خود هم گفت: در حال حاضر قصدی برای کارگردانی فیلم جدید ندارم اما فیلم دیگری را به‌نام «سلیمان» به‌عنوان تهیه‌کننده در دست دارم که کارگردانی آن را محمد اسماعیلی برعهده دارد و این روزها مراحل فنی خود را طی می‌کند.
وی در پایان اظهار کرد: این فیلم در مرحله صداگذاری است اما برنامه‌ای برای حضور آن در جشنواره نداریم. قصدمان آماده‌سازی فیلم برای پخش خارج از کشور است. فیلم «سلیمان» یک کار پلیسی و معمایی است که در داستان آن قتلی به وقوع پیوسته و پلیس به‌دنبال حل معمای این قتل است. امیدوارم براتون خبر   چشم امید «ناطور» به اکران «هنر و تجربه»/ می‌دانم مخاطب خاص دارم براتون مفید بوده باشه

 
2023-06-04 11:05:54