پیام تبریک شهردار و رئیس شورای شهر گرمی به مناسبت فرارسیدن سال نو به گزارش کانال خبری گرمی مهندس رسول حسن زاده شهردار گرمی و بهمن قهرمانزاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی پیام تبریک مشترکی به مناسبت فرارسیدن سال نو صادر کردند. متن پیام بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم نوروزی دیگر از […]

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای شهر گرمی به مناسبت فرارسیدن سال نو

به گزارش کانال خبری گرمی مهندس رسول حسن زاده شهردار گرمی و بهمن قهرمانزاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی پیام تبریک مشترکی به مناسبت فرارسیدن سال نو صادر کردند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروزی دیگر از راه رسید، زمین زاینده در تحولی دوباره به دنبال دگرگونی و رویش است، بهار با گام های جوانی و طراوت، نوروز را سوغات دست ها و قلب هایمان می کند و دست های مناجات ما آیه های “یا مقلب القلوب و الابصار” را به امید “حول حالنا الی احسن الحال” زمزمه می کند تا نوروز تازه، بهاری نو برای تحول و دگرگونی زمین و زمینیان شود.

آغاز بهار طبیعت فرصتی مناسب است تا با توانی تازه و اندیشه آینده نگر و با بهره گیری از فیوضات معنوی در سایه توجه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به عنوان یک پیکره واحد، برای رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته، یک زندگی معنویت گرا و پر امید تلاش و تکاپو نماییم.

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را به همه هموطنان به خصوص اهالی ولایت مدار شهر گرمی تبريک عرض نموده و سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسايش را از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان خواستاریم.

رسول حسن زاده – شهردار گرمی
بهمن قهرمانزاده – رئیس شورای اسلامی شهر گرمی , کانال خبری گرد آورنده خبر