پویانمایی «مسافری از گانورا» امیدآفرینی را القا می‌کند به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری پویانمایی «مسافری از گانورا» امیدآفرینی را القا می‌کند  به گزارش خبرنگار هاریکا، سید احمد علمدار شامگاه یکشنبه در نشست نقد پویانمایی (مسافری از گانورا) اکران شده در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: […]

پویانمایی «مسافری از گانورا» امیدآفرینی را القا می‌کند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری پویانمایی «مسافری از گانورا» امیدآفرینی را القا می‌کند  به گزارش خبرنگار هاریکا، سید احمد علمدار شامگاه یکشنبه در نشست نقد پویانمایی (مسافری از گانورا) اکران شده در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در کودکی فیلمی تخیلی تماشا کردم که همان فیلم جرقه حضور من در فیلم‌سازی بود. نه بازیگری و نه هیج چیز دیگر برایم جذاب نبود بنابراین وارد دنیای ساخت انیمیشن شدم.
وی افزود: سه برادر هستیم که در این حوزه فعالیت می‌کنیم، البته در بین راه تقسیم کار کردیم تا کار را با همکاری هم پیش ببریم. بنابراین تهیه کنندگی و کارگردانی فنی و هنری را آموزش دیده و در آن کسب تجربه کردیم.
کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: تولید این پویانمایی را با بودجه شخصی شروع و بعد از آن سرمایه‌گذارانی پیدا شد و حوزه هنری نیز کمک کرد. در حقیقت این پروژه با بودجه کمی ساخته شد.
وی افزود: ساخت این کار سه سال و نگارش فیلمنامه نیز به همین میزان طول کشید. بازنویسی زیادی در مرحله فیلم‌نامه نویسی داشتیم زیرا نگاه ما مخاطب محور بود.
علمدار اظهار کرد: به دنبال این بودیم کاری ساخته شود که مخاطب جذب و مشتاق شود که آن را دنبال کند.
وی با اشاره به واژه امید گفت: در اکثر فیلم‌ها شاهد هستیم که اتفاق رخ داده خوب است، اما ممکن است پایان‌بندی خوب نباشد. ما باید به دنبال رقم خوردن اتفاق خوب مبتنی بر امید در داستان‌ها و فیلم‌ها باشیم.
کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: با توجه به اینکه زمان فیلم طولانی است اطلاعات علمی زیادی را حذف کردیم تا به زمان موردنظر برسیم. امیدوارم براتون خبر   پویانمایی «مسافری از گانورا» امیدآفرینی را القا می‌کند براتون مفید بوده باشه

 
2023-10-09 12:58:55