پوستر «هوک» رونمایی شد/ ادای دینی به مردم سیستان و بلوچستان به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری پوستر «هوک» رونمایی شد/ ادای دینی به مردم سیستان و بلوچستان  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، پوستر فیلم سینمایی «هوک» همزمان با اکران در خانه رسانه منتشر شد. […]

پوستر «هوک» رونمایی شد/ ادای دینی به مردم سیستان و بلوچستان

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری پوستر «هوک» رونمایی شد/ ادای دینی به مردم سیستان و بلوچستان  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، پوستر فیلم سینمایی «هوک» همزمان با اکران در خانه رسانه منتشر شد.
«هوک» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور از تازه‌ترین تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است و مهدی ‌تراب‌بیگی نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را برعهده داشته است.
این فیلم به زعم کارگردان خود ادای دینی به مردم شریف سیستان و بلوچستان است و در خلاصه داستان آن آمده است: « دو برادر ورزشکار بلوچ برای رسیدن به آرزوهای بلندپروازانه خود تلاش می‌کنند.»
امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج‌نیا، سعید رضایی‌کیا و… گروه بازیگران «هوک» را تشکیل می‌دهند. امیدوارم براتون خبر   پوستر «هوک» رونمایی شد/ ادای دینی به مردم سیستان و بلوچستان براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-04 14:01:51