یکی از اکسسوری‌های محبوب برای آقایان که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی استایل آقایان داشته باشد، دستبند است. دستبندهای ورق طلا می‌توانند برای آقایان انتخاب بسیار خوبی باشند. به ویژه اگر آن‌ها را با رنگ بندی و طرح دلخواه خود خریداری کنید. دستبند مردانه ورق طلا به عنوان یک هدیه برای آقایان نیز قابل استفاده […]

یکی از اکسسوری‌های محبوب برای آقایان که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی استایل آقایان داشته باشد، دستبند است. دستبندهای ورق طلا می‌توانند برای آقایان انتخاب بسیار خوبی باشند. به ویژه اگر آن‌ها را با رنگ بندی و طرح دلخواه خود خریداری کنید. دستبند مردانه ورق طلا به عنوان یک هدیه برای آقایان نیز قابل استفاده است. فقط کافیست که با پرفروش‌ترین مدل‌های دستبند ورق طلا آشنایی داشته باشید و با توجه به سلیقه و نظر شخصی خودتان، بهترین مدل‌های دستبند طلا مردانه را خریداری کنید.

بهترین مدل‌های دستبند مردانه ورق طلا

دستبند مردانه ورق طلا به عنوان یک دستبند خوش قیمت و زیبا برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستبند از نظر ظاهری آنقدر زیباست که هر یک از آقایان می‌توانند با توجه به سلیقه خودشان و نوع استایلی که دارند، آن را مورد استفاده قرار دهند. تفاوت‌های زیادی میان دستبند ورق طلا مردانه وجود ندارد. اکثر این دستبندها با جنس چرم تولید می‌شوند تا هم برای آقایان اسپرت پوش گزینه خوبی باشند، هم برای آقایانی که به استایل رسمی و شیک علاقه مند هستند.

انواع دستبند ورق طلا مردانه را می‌توان به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد. هر کدام از این مدل‌های اکسسوری مردانه بسیار پرفروش هستند و فقط آقایان باید با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود، هر کدام از آن‌ها را خریداری کنند. با وجود اسپرت بودن این دستبندها، می‌توان آن‌ها را به عنوان دستبند زنانه اسپرت نیز معرفی کرد.

دستبند چرم با قالب گرد

دستبند چرم با ترکیب ورق طلا و قالب گرد در میان مدل‌های دستبندهای ورق طلا، زیبایی فوق العاده‌ای دارد. این دستبندها می‌توانند با طرح‌ها و نمادهای مختلفی ساخته شوند که هر کدام معنا و مفهوم خاصی را تداعی می‌کنند. نماد ماه تولد، نماد فروهر، نماد سافاری و … از جمله نمادهای محبوب برای طراحی دستبند ورق طلا مردانه هستند. زیبایی این دستبندهای چرم با یک نوار بافت زیبا چندین برابر شده و می‌توان این محصول را به عنوان یک اکسسوری خاص برای آقایان خوش سلیقه انتخاب کرد.

دستبند چرم با قالب مستطیل

دستبند چرم و ورق طلا با قالب مستطیلی یکی از مدل‌های خاص دستبند ورق طلا است که با نماد زیبا و خاص خود، می‌تواند زیبایی فوق العاده‌ای به استایل آقایان بدهد. این دستبند چرم بیشتر برای آقایانی که مچ بزرگی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قالب مستطیلی این دستبندها طرح‌های متنوع از جمله شیرشاه و فروهر قرار می‌گیرند که زیبایی این دستبندها را چندین برابر می‌کنند.

دستبندهای چرم و ورق طلای ماه تولد

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های دستبند ورق طلا موجود در بازار که می‌توان برای هدیه به آقایان نیز آن‌ها را انتخاب کرد، دستبند چرم و ورق طلای ماه تولد است. در واقع نماد ماه تولد با ورق طلای 24 عیار در این دستبندها به کار می‌رود و ارزش آن را چندین برابر می‌کند. دستبندهای چرم و ورق طلای ماه تولد برای آقایانی که عقیده زیادی به نماد ماه تولد و ارزشمندی آن دارند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

قیمت دستبند ورق طلا مردانه

یکی از دلایل پرفروش بودن دستبندهای ورق طلا مردانه، مناسب بودن قیمت آن‌ها است. با توجه به اینکه ورق طلا قیمت بالایی ندارد و می‌تواند با ترکیب با چرم، یک دستبند قیمت مناسب و ارزشمند را به وجود آورد؛ می‌توان این دستبندها را برای تکمیل استایل آقایان انتخاب خوبی دانست. البته قیمت دستبند مردانه ساخته شده با ورق طلا تحت تاثیر مدل و میزان ورق طلای به کار رفته در این دستبندها نیز هست. دستبندهایی که دارای قالب مستطیل هستند، قیمت بالاتری نسبت به دستبندهای قالب گرد دارند.

دستبند ساخته شده با ورق طلا برای هدیه به آقایان

معمولا آقایان امروزی و جوان پسند علاقه زیادی به اکسسوری‌های مدرن دارند. به همین خاطر می‌توان به جای خرید هدایای روتین مانند پیراهن، کت و شلوار و …، برای آقایان دستبند ورق طلا خریداری کرد. این دستبندها می‌توانند بری هر مناسبتی برای آقایان انتخاب خوبی باشند. به طور مثال برای هدیه تولد، هدیه فارغ التحصیلی، هدیه روز مرد و …، می‌توان این دستبندهای ورق طلا را خریداری کرد و با یک بسته بندی مناسب آن‌ها را به آقایان تقدیم کنید. قیمت دستبندهای مردانه ورق طلا نسبت به بسیاری از هدایای گران قیمت موجود در بازار، مقرون به صرفه‌تر است.

خرید دستبند ورق طلا مردانه از سایت دانژه

طراحی دستبند ساخته شده با ورق طلا می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی آن‌ها داشته باشد. گروه هنری دانژه به دلیل اینکه از یک تیم خوش ذوق تشکیل شده است، امکان خرید دستبند ورق طلا مردانه را با ظاهر خاص و کیفیت بالا فراهم کرده است. در صورت نیاز به مشاهده انواع دستبند طلا می‌توانید به سایت danje24k مراجعه کنید. تمامی مدل‌های دستبند موجود در این سایت با ورق طلای 24 عیار، ضمانت و گارانتی به شما ارائه می‌شوند. همچنین همه دستبندها و اکسسوری‌های موجود در سایت دانژه با یک بسته بندی مناسب ارائه می‌گردند تا بتوان آن‌ها را با خیالی آسوده به عزیزان هدیه داد.