وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر سه شنبه ۹ […]

وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر سه شنبه ۹ فروردین در ادامه دیدار های نوروزی خود با حضور در منزل محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت که چند ماهی در بستر بیماری بود طی سخنانی با آرزوی شفای کامل برای این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، سلامتی، طول عمر با عزت را از خداوند برای وی مسألت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه کمک و حمایت برای بهبودی کامل این هنرمند پیشکسوت کشورمان به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ماموریت داد تا در ادامه همکاری و همراهی های قبلی برای درمان این هنرمند همچنان تا سلامتی کامل تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

همچنین در ادامه این دیدار بازیگر سریال «صاحبدلان» نیز ضمن قدردانی از حضور اسماعیلی گزارشی از روند درمانی و وضعیت جسمانی خود ارائه کرد.

محمد کاسبی همچنین در ادامه با اشاره به شرح حالی از نحوه ورود خود به حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: با عشق و علاقه وافری وارد این عرصه شدم و همچنان علاقه‌مندم تا زمانی که جان در بدن دارم ادامه دهنده این حرفه باشم.

بازیگر سریال «خوش نشین‌ها» با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط نماینده ایشان و همچنین اهدای انگشتر نمادین شهید حاج قاسم سلیمانی توسط فرزند این سپهبد در دوران بستری در بیمارستان اظهار کرد: در زمان بستریم در بیمارستان این ۲ هدیه ارزشمند و گرانبها حالم را دگرگون ساخت و پس از دریافت این ۲ هدیه معنوی روحیه مضاعفی گرفتم.

سیدمجید پوراحمد مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این دیدار همراهی می کرد در بخش از این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روند درمانی محمد کاسبی گفت: ما بر اساس وظایف ذاتی همواره خود را خدمتگزار، حامی و همراه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه می دانیم.

در ادامه این دیدار هدایایی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس یادبود و هدیه نوروزی به محمد کاسبی اهدا شد.

محمد کاسبی، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر باسابقه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ ۱۴۰۰ در بیمارستان عرفان سعادت‌آباد بستری شد. امیدوارم براتون خبر   وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-30 11:19:07