هوای سرد بر زنجان حاکم می شود به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال اخبار زنجان ،بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی امروز شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در برخی مناطق غبارآلود خواهیم بود که در بعد از ظهر با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید نیز همراه خواهد شد. از فردا شدت […]

هوای سرد بر زنجان حاکم می شود

به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال اخبار زنجان ،بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی امروز شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در برخی مناطق غبارآلود خواهیم بود که در بعد از ظهر با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید نیز همراه خواهد شد.

از فردا شدت باد کاهش خواهد یافت.میزان دمای شبانه و صبحگاهی در برخی مناطق زنجان به زیر صفر خواهد رسید و این وضعیت تا سه شنبه ادامه و اما از روز چهارشنبه روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

روز چهارشنبه سامانه وارد منطقه خواهد شد که موجب بارش های پراکنده ای خواهد شد. همچنین از روز یکشنبه توده هوای سردی وارد منطقه خواهد شد که موجب کاهش محسوس دما و افت دمای کمینه به زیر صفر خواهد شد که تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

پیش بینی می شود میزان دما در مناطق سردسیر به ۶ یا ۷ درجه سانتیگراد و در سایر مناطق استان نیز به ۴ یا ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر برسد و اما احتمال می رود دما فقط در شهرستان طارم به زیر صفر نرسد.لذا توصیه می گردد کشاورزان عزیز آمادگی لازم جهت مقابله با سرمازدگی محصولات را داشته باشند.