هشدار نارنجی هواشناسی زنجان به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ،سلطانی ،کارشناس هواشناسی استان، هوای استان را در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، غبار آلود همراه با کاهش کمینه دمای هوا پیش بینی کرد. بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز وزش باد‌های نسبتا شدید برای استان پیش بینی می‌شود. به […]

هشدار نارنجی هواشناسی زنجان

به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ،سلطانی ،کارشناس هواشناسی استان، هوای استان را در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، غبار آلود همراه با کاهش کمینه دمای هوا پیش بینی کرد.

بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز وزش باد‌های نسبتا شدید برای استان پیش بینی می‌شود.

به گفته وی دیروز بیشترین وزش باد در خیرآباد زنجان به ۹۷ کیلومتر برساعت به ثبت رسید ودر زنجان هم شدت وزش باد ۹۰ کیلومتر برساعت بود.

دمای هوا نیز که از عصر دیروز کاهش محسوس یافته امروز نیز با کاهش دمای کمینه همراه بود، این روند نزولی دما تا روز سه شنبه بعد ادامه خواهد داشت.

از روز یکشنبه هفته بعد نیز توده هوای سردی وارد منطقه خواهد شد که موجب کاهش محسوس دما و افت دمای کمینه به زیر صفر خواهد شد .

سلطانی همچنین  به کشاورزان توصیه کرد: برای جلوگیری از آسیب‌ها و خسارات احتمالی ناشی ازسرمازدگی، اقدامات لازم را انجام دهند.