«هزارتوی رویاها» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «هزارتوی رویاها» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران در هفته جاری به نمایش فیلم «هزارتویرویاها» به کارگردانی گاکوریو ای […]

«هزارتوی رویاها» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «هزارتوی رویاها» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران در هفته جاری به نمایش فیلم «هزارتویرویاها» به کارگردانی گاکوریو ای شی همراه با نمایش یک ویدیو مقاله درباره کارگردان آن اختصاص دارد.
فیلم سینمایی «هزارتوی رویاها» محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی گاکوریو ای شی است که در چهارصد و نود و هشتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود. این برنامه با نمایش یک ویدیو مقاله درباره کارگردان فیلم همراه خواهد بود.
چهارصد و نود و هشتمین سینماتک روز دوشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۷ در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران میزبان مخاطبان است.
برنامه فصل بهار ۱۴۰۱ سینماتک خانه هنرمندان ایران به مرور فیلم‌های سینمای معاصر ژاپن اختصاص دارد. امیدوارم براتون خبر   «هزارتوی رویاها» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-18 04:35:29