نگران پدربزرگ‌های آینده جامعه هستم/ تقدیر از یک فیلم به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نگران پدربزرگ‌های آینده جامعه هستم/ تقدیر از یک فیلم  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم اهدای تقدیرنامه عالی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی»، فیلم […]

نگران پدربزرگ‌های آینده جامعه هستم/ تقدیر از یک فیلم

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نگران پدربزرگ‌های آینده جامعه هستم/ تقدیر از یک فیلم  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم اهدای تقدیرنامه عالی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی»، فیلم برگزیده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ملی یونسکو- ایران، در عمارت کوشک باغ هنر برگزار شد.
در این مراسم که عصر روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، یونس شکرخواه مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو- ایران، غلامرضا کاظمی‌دینان استاد ارتباطات، سونیا پوریامین مجری و تهیه‌کننده تلویزیون، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل سازمان اراضی عباس‌آباد، بهروز شعیبی کارگردان فیلم، محمد حدادی مدیر فیلمبرداری، محمود بابایی تهیه‌کننده، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم و جمعی از فرهیختگان و اعضای وابسته به انجمن اُتیسم ایران حضور داشتند.
در این مراسم با حضور حجت‌الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمدحسین حجازی مدیرعامل سازمان اراضی عباس‌آباد و سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم، لوح تقدیر و جوایز کمیسیون ملی یونسکو- ایران، سازمان اراضی عباس‌آباد و انجمن اتیسم ایران به بهروز شعیبی و محمود بابایی اهدا شد.
به درخواست بهروز شعیبی در این مراسم تقدیری هم از بازیگر خردسال فیلم صورت گرفت.
صدای اتیسم بعد از ۹ سال به گوش مردم رسید
صالح غفاری هم در ادامه ضمن تشکر از کمیسیون ملی یونسکو- ایران گفت: اتیسم بعد از ۹ سال صدایش به گوش آحاد مردم رسید. ما هنوز راه زیادی برای حمایت از مبتلایان به اُتیسم داریم. امروز بسیاری از مبتلایان به اتیسم تحت پوشش کامل بیمه قرار نگرفته و هنوز بسیاری از مبتلایان به اتیسم باید به سربازی بروند. من این مسائل را عنوان می‌کنم تا عزیزان ما در حوزه هنر به جریان‌سازی بیشتر برای این اختلال قدم بردارند. من مفتخرم در این جمع ساخت اولین مرکز جامع ملی اتیسم را به شما اطلاع بدهم. همچنین امیدوارم این فیلم به‌عنوان یکی از فیلم‌های پربیننده از جنس آگاهی‌بخشی باشد.
نگران میراث از دست رفته‌ام
شعیبی هم در ادامه این مراسم بیان کرد: اتفاقات تلخی در این مدت برای سرزمینمان افتاده، اما امروز آغاز دهه کرامت است که متعلق به امام رئوف است؛ امام رضا (ع). امروز برای من روز مبارکی شد چرا که این جایزه را از دست آقای ایوبی گرفتم که خودش برای اهالی سینما شناخته شده است.
وی ادامه داد:. نگرانی امروز من پدربزرگ‌های بعدی این جامعه هستند. پدربزرگ‌هایی که دیگر شاهنامه بلد نیستند و معضلات روحی، آنها را تغییر داده است. امروز روزگاری است که باید به آن هویت قابل دسترس برگردیم و مسائلی را که در آینده سرزمین‌مان تاثیرگذار است را پیدا کنیم و ساخت فیلم «بدون قرار قبلی» در همین مسیر صورت گرفته است.
در انتهای این مراسم رسول صادقی معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو- ایران نیز عنوان کرد: کاظمی‌دینان اعلام کرده که می‌تواند به‌عنوان سفیر دوستی انجمن اتیسم فعالیت داشته باشد و در گسترش فعالیت‌های این سازمان به آنها یاری برساند. امیدوارم براتون خبر   نگران پدربزرگ‌های آینده جامعه هستم/ تقدیر از یک فیلم براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-03 18:11:33