نقشم در «هِناس» سعادتی بود که نصیبم شد/ مردم سرزمینم را می‌پرستم به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نقشم در «هِناس» سعادتی بود که نصیبم شد/ مردم سرزمینم را می‌پرستم  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اکران مردمی فیلم سینمایی «هِناس» با حضور مریلا زارعی بازیگر فیلم، شهره […]

نقشم در «هِناس» سعادتی بود که نصیبم شد/ مردم سرزمینم را می‌پرستم

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نقشم در «هِناس» سعادتی بود که نصیبم شد/ مردم سرزمینم را می‌پرستم  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اکران مردمی فیلم سینمایی «هِناس» با حضور مریلا زارعی بازیگر فیلم، شهره پیرانی و آرمیتا رضایی‌نژاد همسر و فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه‌کننده در سینما هویزه شهر مشهد برگزار شد.
پیش از نمایش فیلم مریلا زارعی در سخنانی عنوان کرد: از اینکه امروز اینجا هستم، خوشحالم. البته دو هفته پیش نیز در خدمت مردم خوب مشهد بودم و دل و استخوانی در جوار امام رضا (ع) سبک کردم اما این سفر به واسطه شهید رضایی‌نژاد، دکتر پیرانی و آرمیتای عزیز برای من رنگ دیگری دارد.
وی ادامه داد: امیدوارم بعد از تماشای این فیلم حالتان خوب باشد و حتی شده لحظاتی تأمل کنید چراکه به هر حال این اثر برگی از تاریخ معاصر این سرزمین است.
بازیگر «هِناس» با اشاره به اینکه شهره پیرانی، محمدرضا شفاه و حسین دارابی به ترتیب به عنوان همسر شهید، تهیه‌کننده و کارگردان اثر بسیار به او لطف داشتند و دارند، اظهار کرد: حقیقتاً من این نقش را نپذیرفتم بلکه به من لطف شد و سعادت من بود که این نقش سهم من شود.
زارعی افزود: خانم پیرانی هم در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده است که من روز اول به ایشان گفتم که یک بازیگر هستم و در همین زمان نقشی را بازی می‌کنم که قطعاً با نقشی که در «هِناس» به من پیشنهاد شده است، فاصله دارد. از ایشان اجازه گرفتم و گفتم که من این نقش را مانند همه نقش‌هایی تاکنون بازی کردم، زندگی می‌کنم و به شما قول می‌دهم با اعتقادم بازی کنم؛ اما بدانید که من بازیگرم.
وی با بیان اینکه از منظر همه نقش‌هایی که می‌پذیرد به جهان اطراف نگاه می‌کند، یادآور شد: حتی به واسطه نقش‌هایم خود را روتوش می‌کنم و نگاهم را به اطراف، جامعه و مردمم تغییر می‌دهم.
بازیگر «هِناس» تاکید کرد: امیدوارم در فیلم به‌گونه‌ای حضور یافته باشم که دوباره این سعادت شامل حال من شود چراکه برخی از نقش‌هایی که اتفاقاً از خود شخصی من دور است، بسیار برایم سازنده است، احوالم را دگرگون می‌کند و نگاهم را تغییر می‌دهد.
زارعی با بیان اینکه در مدتی که مشغول بازی در «هِناس» بوده، بسیار به شهره پیرانی، آرمیتا و شهید داریوش رضایی‌نژاد فکر کرده است، گفت: حقیقت این است که من هرگز در نقش‌هایی بدین شکل مانند «الفت» در فیلم «شیار ۱۴۳» و بسیاری دیگر از کاراکترهایی که بابتش رنج کشیدم، حتی نتوانستم بیش از اندازه بازیگری‌ام خود را در جایگاه آن نقش‌ها قرار بدهم و برایم بسیار سخت و دشوار بوده است اما خدا را شاکرم که به من این فرصت‌ها توسط همکاران و دوستانم داده شده است و بسیار لذت بردم.
وی با اشاره به اینکه فارغ از بحث فیلم شهره پیرانی برای او یک شخصیت کاملاً متمایز، روشن و بسیار مقاوم و صبور است، عنوان کرد: مفتخرم به اینکه یکبار دیگر این فرصت در فیلم «هِناس» به من داده شد تا نقش یکی دیگر از زنان صبور و مقاوم سرزمینم را بازی کنم؛ زنانی که در بسیاری از مواقع اسم و حضورشان نادیده گرفته می‌شود.
زارعی در پایان مطرح کرد: من مردم سرزمینم را عاشقانه می‌پرستم و دوست دارم. امیدوارم براتون خبر   نقشم در «هِناس» سعادتی بود که نصیبم شد/ مردم سرزمینم را می‌پرستم براتون مفید بوده باشه

 
2022-07-10 18:11:21