مسترکلاس آیدا پناهنده در زوریخ برگزار می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مسترکلاس آیدا پناهنده در زوریخ برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره، آیدا پناهنده فیلمساز زن ایرانی که در کارنامه‌اش کارگردانی فیلم‌های بلند سینمایی «تی‌تی»، «ناهید» و «اسرافیل» دیده می‌شود در این دوره از […]

مسترکلاس آیدا پناهنده در زوریخ برگزار می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مسترکلاس آیدا پناهنده در زوریخ برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره، آیدا پناهنده فیلمساز زن ایرانی که در کارنامه‌اش کارگردانی فیلم‌های بلند سینمایی «تی‌تی»، «ناهید» و «اسرافیل» دیده می‌شود در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ مسترکلاسی با موضوع «نقش زنان در سینمای ایران» برگزار می‌کند. همچنین فیلم «تی تی» این کارگردان در این دوره از جشنواره به نمایش درآمده و با دیگر فیلم‌های بلند سینمایی رقابت می‌کند.

این برنامه روز چهارشنبه یک ژوئن (۱۱ خرداد) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به وقت محلی در شهر زوریخ برگزار می‌شود. این کارگاه به طور مشترک توسط جشنواره و دانشگاه هنر شهر زوریخ برنامه‌ریزی شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ ۲۶ می مصادف با ۵ خرداد با فیلم کلاسیک «گاو» ساخته داریوش هاریکاجویی افتتاح خواهد شد.

هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ سوئیس به دبیری یدالله داج ۲۶ می تا اول ژوئن ۲۰۲۲ (۵ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) برگزار می‌شود. امیدوارم براتون خبر   مسترکلاس آیدا پناهنده در زوریخ برگزار می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-05-25 18:17:05