مدیران اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی منصوب شدند به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مدیران اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی منصوب شدند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم های ورزشی ایران، در نشستی با حضور سیدمجتبی علوی دبیر، عبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری و علی روئین‌تن رئیس […]

مدیران اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی منصوب شدند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری مدیران اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی منصوب شدند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم های ورزشی ایران، در نشستی با حضور سیدمجتبی علوی دبیر، عبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری و علی روئین‌تن رئیس هیات انتخاب و داوران، مسعود نجفی مشاور عالی دبیر، محمد طیب مشاور امور بین‌الملل، رضا میرمحرابی مدیر رسانه و روابط عمومی، سمیه خلیلی مدیر دبیرخانه و علی سامعی قائم مقام دبیر در بخش عکس و مدیر اجرایی جشنواره عکس ورزشی معارفه شدند.
همچنین مهدی آریایی‌نژاد مدیر امور حقوقی و قراردادها، محمد نیکبخت مدیر پشتیبانی و تدارکات، سالار خان‌محمدی مدیر فنی و انفورماتیک، ابوالفضل یدالهی مدیر سایت و IT، مصطفی مکاری مدیر هنری و امیرحسین شکوهی‌اصل مدیر انتشارات و تبلیغات نیز در این نشست معارفه شدند.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی(Ficts) است که به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه‌سازان، کشف استعدادهای جوان و معرفی چهرهای خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار می‌شود.
در این دوره علاوه بر فیلم‌های سینمایی، مستند (کوتاه و بلند)، داستانی (کوتاه و بلند)، فیلمنامه، پویانمایی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، آثاری با موضوعات روح المپیک و پارالمپیک، مفاهیم صلح و دوستی، ورزش همگانی و سلامت عمومی، ورزش و مبارزه با اعتیاد و بازی‌های محلی، بومی و عشایری می‌توانند در بخش ویژه ملی این رویداد شرکت کنند.
بر اساس این گزارش، مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۵ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۳۴ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.
در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران سیدمجتبی علوی به عنوان دبیر و عبدالحمید احمدی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، نماینده کمیته ملی المپیک و مشاور وزیر ورزش و جوانان حضور دارند.
سیزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته المپیک برگزار می‌شود. امیدوارم براتون خبر   مدیران اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی منصوب شدند براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-18 04:34:45