محدودیت های تردد در روز ۱۳ فروردین در زنجان اعمال خواهد شد به گزارش سایت هاریکا از کانال خبر زنجان ،جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : با توجه به تصمیمات و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در روز ۱۳ فروردین ( روز طبیعت ) باتوجه به اینکه وضعیت شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره […]

محدودیت های تردد در روز 13 فروردین در زنجان اعمال خواهد شد

به گزارش سایت هاریکا از کانال خبر زنجان ،جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : با توجه به تصمیمات و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در روز 13 فروردین ( روز طبیعت ) باتوجه به اینکه وضعیت شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره به رنگ نارنجی تغییر یافته، محدودیت های تردد در این شهرستان ها در پیشگیری از گسترش این بیماری تشدید خواهد شد.

سرهنگ ” ایرج خانی پور ” با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همشهریان و عموم مردم و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد بحران استان در روز سیزده فروردین حضور در بوستان ها ، پارک ها ، مراکز تفرجگاهی و فضای سبز ممنوع می باشد.

وی افزود : پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با افرادی که بخواهند برخلاف قوانین عمل و غیر مجاز تردد و از قانون سرپیچی کنند برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در روز طبیعت باتوجه به اینکه وضعیت شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره به رنگ نارنجی تغییر یافته محدودیت های تردد در این شهرستان تشدید خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کزد : همکاران ما برای امنیت مردم و برابر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت ازساعت 5 صبح تا ساعت24 درسطح شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره حضور داشته و به اجرای ماموریت های محوله خواهند پرداخت.

سرهنگ خانی پور با اشاره به محدودیت تردد خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی کنند، اعمال قانون شده و مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با قدر دانی از تمام تلاش های جامعه پزشکی که بطور جد و مجاهدانه مشغول به خدمت هستند بیان داشت: از تمامی مردم تقاضا می شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در اولویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، با نیروهای پلیس همکاری کنند.