«لاک‌پشت» در انتظار تابستان است!/ تدارک برای یک فیلم روان‌شناسانه به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «لاک‌پشت» در انتظار تابستان است!/ تدارک برای یک فیلم روان‌شناسانه  بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما که به تازگی برای فیلم سینمایی «لاک‌پشت» پروانه ساخت دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار هاریکا گفت: براساس پروانه […]

«لاک‌پشت» در انتظار تابستان است!/ تدارک برای یک فیلم روان‌شناسانه

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «لاک‌پشت» در انتظار تابستان است!/ تدارک برای یک فیلم روان‌شناسانه  بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما که به تازگی برای فیلم سینمایی «لاک‌پشت» پروانه ساخت دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار هاریکا گفت: براساس پروانه ساختی که برای «لاک‌پشت» دریافت کرده‌ایم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در صورت فراهم آمدن شرایط پیش‌تولید کار را آغاز کنیم و آن را به مرحله تولید برسانیم.
وی ادامه داد: این فیلم یک درام روان‌شناسانه است که قصه آن در شهر تهران می‌گذرد و به همین دلیل تمام فرآیند تصویربرداری ما در شهر تهران خواهد بود. سعی می‌کنیم بعد از فرآیند پیش‌تولید اوایل تابستان همین امسال فیلمبرداری کار را آغاز کنیم.
کامیار که پیش‌تر برای فیلم سینمایی «یک بغل دریا» پروانه ساخت دریافت کرده بود، درباره سرانجام آن پروژه هم گفت: متأسفانه با توجه به اینکه با بحران کرونا مواجه بودیم، تولید این فیلم در همان مقطع متوقف شد و بعد از آن هم دیگر شرایط تولید آن پروژه مهیا نشد و به تعبیری آن کار به‌طور کامل تعطیل شده است.
این تهیه‌کننده درباره جذب سرمایه‌گذار برای پروژه جدید خود هم بیان کرد: در حال حاضر شرایط برای تولید فیلم «لاک‌پشت» مهیاست و امیدوارم بتوانیم مقدمات کار را هم فراهم بیاوریم و طبق برنامه‌ای که داریم بتوانیم تولید را در اوایل فصل تابستان کلید بزنیم. درباره عوامل هم کماکان در مرحله مذاکره و گفتگو هستیم و هنوز به تصمیم قطعی در این زمینه نرسیده‌ایم. امیدوارم براتون خبر   «لاک‌پشت» در انتظار تابستان است!/ تدارک برای یک فیلم روان‌شناسانه براتون مفید بوده باشه

 
2023-06-05 11:06:10