فیلم کوتاه «قرار» آماده شد/ داستان تنهایی یک دختر به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم کوتاه «قرار» آماده شد/ داستان تنهایی یک دختر  به گزارش خبرنگار هاریکا، فیلم کوتاه «قرار» به کارگردانی مهسا موفق مراحل آماده سازی را طی کرده و آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی است. تصویربرداری و […]

فیلم کوتاه «قرار» آماده شد/ داستان تنهایی یک دختر

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلم کوتاه «قرار» آماده شد/ داستان تنهایی یک دختر  به گزارش خبرنگار هاریکا، فیلم کوتاه «قرار» به کارگردانی مهسا موفق مراحل آماده سازی را طی کرده و آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی است. تصویربرداری و تدوین این فیلم کوتاه در دی ماه ۱۴۰۰ به پایان رسیده است.
این فیلم داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که در جهان اطرافش علیرغم حضور انسان‌ها، بسیار تنهاست، آدم‌های دنیای او سرد و عاری از هر احساسی‌اند، او در پس جست و جوهای خویش، آرامش را در نهایت در وجود خودش می‌یابد.
مهسا موفق سابقه بازیگری در چندین فیلم تلویزیونی و سریال و فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد. وی همچنین کارگردانی چند تئاتر را برعهده داشته است. این کارگردان جوان می‌گوید که مضمون ایده‌هایش را از جهان بینی خود بدست می‌آورد و قصد دارد تا با ورود به عرصه فیلمسازی سبک جدید و نوینی از فیلمسازی در نسل جوان پدید آورد.
تهیه‌کنندگی این اثر را محمد عبدل بر عهده دارد.
دیگر عوامل فیلم کوتاه «قرار» عبارتند از مشاورین کارگردان: مهدی اسلامی، علی فرازی، بازیگر: زهرا جان نثاری، بازیگر خردسال: آوش عظیمی، برنامه ریز: علی فرازی، مدیر تولید: مهدی اسلامی، تصویربردار: امیرحسین حمید زاده، دستیار تصویربرداری: امیر مهدی بیاتی، منشی صحنه: نگار صحرا نورد و مائده قهرمانی، طراح صحنه و لباس: لیلا طاهری، اصلاح رنگ و نور: دامون فخاری. امیدوارم براتون خبر   فیلم کوتاه «قرار» آماده شد/ داستان تنهایی یک دختر براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-21 12:19:12