فیلمبرداری «تله یخ» به پایان رسید/ آخرین آرزوی دختر کشته‌شده به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلمبرداری «تله یخ» به پایان رسید/ آخرین آرزوی دختر کشته‌شده  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم کوتاه «تله یخ» به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر به تازگی به پایان رسیده […]

فیلمبرداری «تله یخ» به پایان رسید/ آخرین آرزوی دختر کشته‌شده

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فیلمبرداری «تله یخ» به پایان رسید/ آخرین آرزوی دختر کشته‌شده  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم کوتاه «تله یخ» به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر به تازگی به پایان رسیده و این فیلم در حال حاضر وارد مرحله فنی شده است.
مریم برزگر پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های موفقی همچون «ادیپ شهریار»، «ژوکاست»، «ماراساد»، «تهوع»، «شاتر شیطان» و… را بر عهده داشته است.
شکیب شجره بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مشاور در این پروژه حضور دارد.
حسن اصلانی و مریم برزگر تهیه‌کنندگی «تله یخ» را به صورت مشترک بر عهده دارند.
فرزانه سهیلی، حامد وحید، فرهاد پارسیان، نیما صحرایی و سهراب تیموریان بازیگرانی هستند که در «تله یخ» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: مادری در پی به سرانجام رساندن آخرین آرزوی دختر کشته شده‌اش توسط همسرش است…. امیدوارم براتون خبر   فیلمبرداری «تله یخ» به پایان رسید/ آخرین آرزوی دختر کشته‌شده براتون مفید بوده باشه

 
2022-07-25 18:09:19