فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با موضوع جنگ غزه به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با موضوع جنگ غزه  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نود و سومین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی با […]

فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با موضوع جنگ غزه

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با موضوع جنگ غزه  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نود و سومین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی با حضور محمد خزاعی در سالن شهید آوینی برگزار شد.
در این جلسه محمد خزاعی ضمن تاکید بر اینکه تولید محتوا با موضوع «غزه» از دغدغه‌های سازمان سینمایی است، گفت: نسل‌کشی که امروز در این سرزمین توسط اشغالگران قدس در حال انجام است، از اتفاقات نادر تاریخ بشریت است و صدای کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطین آرامش را از جهان گرفته است.
وی ادامه داد: دامنه این جنایات به حدی است که توسط روشنفکران، آزادی‌خواهان و مردم عدالت‌خواه جهان محکوم شده است در حالی که رسانه‌های تحت سیطره صهیونیسم کوشیده‌اند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند. جامعه سینمایی ایران، هنرمندان و سینماگران شاخص کشور نیز هم‌صدا با جامعه جهانی تأسف خود را ابراز داشته‌اند.
خزاعی اضافه کرد: در همین راستا، سازمان سینمایی به منظور ثبت و ضبط این مقطع از تاریخ سرزمین فلسطین از آثار تصویری (کوتاه، مستند، انیمیشن و سینمایی) با محوریت روایت و انعکاس جنایات صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کند.
وی تاکید کرد: براساس این فراخوان علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های خود را تا بهمن ماه سال جاری به مؤسسات سازمان سینمایی (مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی، انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی) ارسال و آثار متقاضی پس از بررسی، ارزیابی و انتخاب در مسیر تولید قرار می‌گیرند.
خراعی عنوان کرد: همچنین، روایت‌های مرتبط با غزه در رویدادها و جشنواره‌های سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۳ در بخش‌های مجزا طراحی و تعریف خواهند شد. امیدوارم براتون خبر   فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با موضوع جنگ غزه براتون مفید بوده باشه

 
2023-11-22 20:55:44