ششمین حضور بین‌المللی «پری‌سا» در جشنواره پالرموی ایتالیا به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ششمین حضور بین‌المللی «پری‌سا» در جشنواره پالرموی ایتالیا  به گزارش خبرگزاری هاریکا، «پری‌سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی در ششمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌ سینمای چفالو (Festival del cinema di Cefalù) در پالرموی ایتالیا حضور می‌یابد. جشنواره فیلم […]

ششمین حضور بین‌المللی «پری‌سا» در جشنواره پالرموی ایتالیا

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ششمین حضور بین‌المللی «پری‌سا» در جشنواره پالرموی ایتالیا  به گزارش خبرگزاری هاریکا، «پری‌سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی در ششمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌ سینمای چفالو (Festival del cinema di Cefalù) در پالرموی ایتالیا حضور می‌یابد. جشنواره فیلم چفالو با هدف ترویج دانش و اشاعه سینما در همه اشکال هنری و سرگرمی آن، با روحیه آزاد و گفتگو در تاریخ اول سپتامبر ٢٠٢٣ برابر با دهم شهریور ١۴٠٢ برگزار می‌شود.
فیلم سینمایی «پری‌سا» داستان زنی جوان در صنعت مدلینگ است که زیبایی چهره‌اش را بر اثر اسیدپاشی از دست می‌دهد و پلیس جست‌وجوی فراوانی می کند تا عامل این اسیدپاشی را پیدا کند.
این فیلم پیش از این در چند جشنواره بین‌المللی دیگر نیز حضور داشته و عنوان بهترین فیلم بلند سی و چهارمین جشنواره جیرونای اسپانیا را کسب کرده است.
‏عباس غزالی، بهاره افشاری، حمید گودرزی، ترلان پروانه، شقایق فراهانی، مارال فرجاد، صحرا اسداللهی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.
فیلم سینمایی «پری‌سا» چهارمین ساخته فیلم بلند محمدرضا رحمانی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و سرمایه‌گذاری مهدی رضایی و نویسندگی مشترک محمدرضا رحمانی و پیام لاریان است.
پخش بین‌المللی این فیلم توسط «چهارراه سینما» به مدیریت سحر ناسوتی انجام می‌شود. امیدوارم براتون خبر   ششمین حضور بین‌المللی «پری‌سا» در جشنواره پالرموی ایتالیا براتون مفید بوده باشه

 
2023-05-08 23:38:34