سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» فردا در «ملت» کلید می‌خورد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» فردا در «ملت» کلید می‌خورد  به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، سیزدهمین دوره این جشنواره از ساعت ۱۴ فردا ۱۰ اسفندماه با نمایش ویژه فیلم‌های کودک و نوجوان و نیز رویداد پرتاب […]

سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» فردا در «ملت» کلید می‌خورد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» فردا در «ملت» کلید می‌خورد  به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، سیزدهمین دوره این جشنواره از ساعت ۱۴ فردا ۱۰ اسفندماه با نمایش ویژه فیلم‌های کودک و نوجوان و نیز رویداد پرتاب ۱۰۰*۱۰۰ در پردیس سینمایی ملت شروع به کار می‌کند.
اکران ویژه فیلم‌های کودک و نوجوان با حضور فعالان و چهره‌های شناخته‌شده این حوزه و رویداد پرتاب (پیچینگ) ۱۰۰*۱۰۰ با حضور نهادها و سازمان‌های فرهنگی دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.
سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ با استقبال فیلمسازان و با ثبت بیش از ۴۶۰۰ اثر همراه بود و در مجموع ۲۹۰ اثر به بخش‌های رقابتی و غیررقابتی آن راه یافتند. بیش از نیمی از آثار ارسال شده از سوی هنرمندان داخلی از شهرهای فراتهران و آثار ثبت شده از سوی فیلمسازان بین‌المللی از ۱۲۷ کشور بود.
نمایش این فیلم‌ها در سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان، از ساعت ۱۴ تا ۲۳ دهم و یازدهم اسفند، در سالن‌های یک و دو پردیس سینمایی ملت صورت خواهد گرفت و برگزیدگان این جشنواره عصر روز دوازدهم اسفند و در مراسم اختتامیه در تالار ایوان شمس معرفی خواهند شد.
برنامه نمایش فیلم‌های این جشنواره متعاقباً در سایت و شبکه‌های اجتماعی آن اعلام خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است حضور مخاطبان و علاقمندان در این جشنواره و تماشای آثار آن آزاد است.
سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره برگزار خواهد شد. امیدوارم براتون خبر   سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» فردا در «ملت» کلید می‌خورد براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-28 20:55:33