سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان آغاز به کار کرد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان آغاز به کار کرد  به گزارش خبرنگار هاریکا، زهره طاهری عصر امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره فیلم عمار در اهواز با اعلام این خبر بیان کرد: این جشنواره […]

سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان آغاز به کار کرد  به گزارش خبرنگار هاریکا، زهره طاهری عصر امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره فیلم عمار در اهواز با اعلام این خبر بیان کرد: این جشنواره با هدف مقابله و پاسخ به ظلم رسانه‌ای با موضوع و شعار «زن قهرمان؛ ایران قوی» آغاز به کار کرده است.
دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم عمار خوزستان افزود: در این جشنواره بیش از ۸۰ فیلم، مستند، نماهنگ و فیلم‌های کوتاه و بلند به نمایش در می‌آید.
وی ادامه داد: همچنین در جشنواره امسال کارگاه‌های آموزشی در رابطه با تاریخ شفاهی برگزار خواهد شد تا مردم با نخبه‌های زن و تولیدات فیلم، ایده‌پردازی‌ها و… که صورت می‌گیرد، آشنا شوند.
دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم عمار خوزستان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند تا هفتم ماه بهمن از ساعت ۶ تا ۱۰ شب برای مشاهده آثار این جشنواره در سینما اکسین اهواز حضور یابند. امیدوارم براتون خبر   سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان آغاز به کار کرد براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-25 22:01:51