سفر «میان صخره‌ها» به سوئد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سفر «میان صخره‌ها» به سوئد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «میان صخره‌ها» که به بخش مسابقه چهلمین جشنواره باف سوئد راه پیدا کرده، برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده […]

سفر «میان صخره‌ها» به سوئد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سفر «میان صخره‌ها» به سوئد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «میان صخره‌ها» که به بخش مسابقه چهلمین جشنواره باف سوئد راه پیدا کرده، برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده و فضایی بومی دارد. فیلمبرداری «میان صخره‌ها» در شهرستان لردگان انجام شده است.
«میان صخره‌ها» پیشتر در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان موفق به دریافت جایزه ویژه هیأت داوران برای کارگردانی و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک شده و در جشنواره داکا به نمایش در آمده بود. نمایش در بخش مسابقه جشنواره باف سوئد دومین حضور بین‌المللی این فیلم است. چهلمین دوره جشنواره باف از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: مختار عبدالهی، تدوین: عماد خدابخش، تهیه کننده: محمد احمدی، صدابردار: عرفان رضایی، صداگذار: حسین قورچیان، مجری طرح: ناصر قایدی، آهنگساز: کارنگ کرباسی، دستیار یک و برنامه ریز: میلاد آل احمد، فیلمبردار: حسین سیدیان، بازیگران: آندیا یحیی‌پور، مریم آل احمد، اسماعیل مرادی، ویژوال: هاریکاان جبلی، عکاس: حسین اسدی، سروش عبدالهی، جلوه‌های ویژه میدانی: مازیار عبدالهی، مدیر تولید: سیامک اسفندیاری.
«میان صخره‌ها» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. امیدوارم براتون خبر   سفر «میان صخره‌ها» به سوئد براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-04 16:59:29