سرپرست پخش مؤسسه «بهمن سبز» منصوب شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سرپرست پخش مؤسسه «بهمن سبز» منصوب شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه بهمن سبز، سیدعلی طباطبایی‌نژاد که طی یک سال اخیر عهده‌دار مسئولیت بخش پخش و اکران سازمان سینمایی حوزه هنری بود، جای خود را […]

سرپرست پخش مؤسسه «بهمن سبز» منصوب شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری سرپرست پخش مؤسسه «بهمن سبز» منصوب شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه بهمن سبز، سیدعلی طباطبایی‌نژاد که طی یک سال اخیر عهده‌دار مسئولیت بخش پخش و اکران سازمان سینمایی حوزه هنری بود، جای خود را به مجتبی بهزادیان داد.
هادی اسماعیلی سرپرست «زنجیره سینماداری هاریکا» حوزه هنری، طی حکمی مجتبی بهزادیان از فعالان سینمایی را به سمت سرپرست پخش و اکران «بهمن سبز» منصوب کرد. پیش از این سید علی طباطبایی‌نژاد در این جایگاه فعالیت داشت و به‌زودی طی مراسمی با حضور مدیران سینمایی، از تلاش و فعالیت صمیمانه وی تجلیل به عمل خواهد آمد.
مجتبی بهزادیان که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت است، در سال‌های فعالیت خود در عرصه فرهنگ و هنر، روابط‌عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، کارشناسی امور سینمایی و نمایندگی تام‌الاختیار مدیرعامل مؤسسه سینما شهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد، مدیریت اجرایی سامانه فروش و اکران سینماهای کشور (سمفا)، مدیریت امور سینمایی استان تهران حوزه هنری و مدیریت سینما فرهنگ را برعهده داشته است. همچنین بهزادیان در دو دوره سی و نهم و چهلم جشنواره فیلم فجر و سی و سومین و سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را کسب کرده است.
در بخشی از حکم مدیر «زنجیره سینماداری هاریکا» ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شایسته و ارزشمند سیدعلی طباطبایی‌نژاد، خطاب به مجتبی بهزادیان آمده است:
نظر به توانایی و تجربه ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست واحد پخش و اکران زنجیره سینماداری هاریکا منصوب می‌شوید. اهم وظایف جنابعالی به شرح زیر است:
– افزایش درآمد پخش با اولویت انتخاب آثار انقلابی فاخر و اقتصادی متناسب با زنجیره سینماداری هاریکا با در نظرگرفتن اهداف سازمان
– فعالیت مؤثر در جهت افزایش سهم اکران سیار با توسعه و بهبود ظرفیت پخش سیار باتوجه به ظرفیت‌های استانی سازمان
– برنامه‌ریزی منسجم و مؤثر در راستای ارتقای عملکرد پخش رویش با طراحی نسبت صحیح پخش رویش با هنرمند انقلابی
– هماهنگی با واحد برنامه‌ریزی و توسعه برای توسعه داشبورد مدیریتی و استفاده از فناوری‌های نوین
– همکاری نزدیک با واحد گیشه ۷ به جهت توسعه مخاطب مرتبط با مأموریت‌ها و آثار سازمان
– هماهنگی یکپارچه با واحد سینماداری علی‌الخصوص در شورای اکران به جهت فعالیت‌های مرتبط اکران در سینماها امیدوارم براتون خبر   سرپرست پخش مؤسسه «بهمن سبز» منصوب شد براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-11 13:00:58