زنجان در تامین آرد و نان مشکلی ندارد به گزارش رسانه خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ،کمال الماسی، رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه نانوایی‌ها طی ایام نوروز در استان فعالیت خواهند کرد، گفت: هیچ نگرانی از بابت تامین آرد و نان در استان وجود ندارد. کمال الماسی با بیان اینکه در راستای […]

زنجان در تامین آرد و نان مشکلی ندارد

به گزارش رسانه خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ،کمال الماسی، رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه نانوایی‌ها طی ایام نوروز در استان فعالیت خواهند کرد، گفت: هیچ نگرانی از بابت تامین آرد و نان در استان وجود ندارد.

کمال الماسی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران تمام نانوایی‌های یارانه بگیر در استان زنجان طی ایام عید نوروز فعالیت می کنند، گفت: نانوایی ها تا ساعت ۱۳ فعالیت خواهند کردند.

الماسی از فعالیت یک هزار و ۵۷۶ نانوایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۱۵ نانوایی یارانه بگیر هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: هیچ مشکلی از بابت تامین آرد و نان در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فعالیت تمام نانوایی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی طبق روال عادی خواهد بود، تاکید کرد: هر کدام از نانوایی ها نیز در تعطیلی معین هفتگی خود تعطیل خواهند بود.