زمان تولید «آتش‌بس۳» هنوز مشخص نیست/ اولویت با «راه میانبر» به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری زمان تولید «آتش‌بس۳» هنوز مشخص نیست/ اولویت با «راه میانبر»  محمد نیک بین تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار هاریکا درباره برنامه‌ریزی برای تولید فیلم «آتش‌بس ۳» به کارگردانی تهمینه میلانی گفت: در حال حاضر […]

زمان تولید «آتش‌بس۳» هنوز مشخص نیست/ اولویت با «راه میانبر»

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری زمان تولید «آتش‌بس۳» هنوز مشخص نیست/ اولویت با «راه میانبر»  محمد نیک بین تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار هاریکا درباره برنامه‌ریزی برای تولید فیلم «آتش‌بس ۳» به کارگردانی تهمینه میلانی گفت: در حال حاضر خانم میلانی درگیر آغاز پیش تولید سریال «راه میانبر» است، به همین دلیل باید دید در صورت آغاز فیلمبرداری این سریال، چه زمانی امکان کار روی «آتش‌بس» وجود دارد.
وی درباره انتخاب بازیگر برای فیلم «آتش‌بس» و اینکه در قسمت‌های قبلی این فیلم معمولاً از بازیگران سوپراستار استفاده می شده است، توضیح داد: بی شک سینمای ایران نیاز به چهره‌های جدیدی به عنوان سوپراستار دارد، به هرحال سوپراستار یک شبه به وجود نیامده و سال‌ها طول کشیده تا تبدیل به چهره‌های محبوب و معروف در سینما شوند.
این تهیه کننده سینما بیان کرد: برخی از فیلم‌ها می‌تواند سکوی پرتابی برای بازیگرانی که تبدیل به سوپراستار شوند، همین اتفاق در برخی از فیلم‌های ما نیز رخ داده است یعنی بازیگرانی حضور داشتند که در آن دوره چندان شناخته شده نبودند اما بعد از مدتی این بازیگران مطرح شده بودند.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم در درجه اول فیلم از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کشش لازم را برای جذب مخاطب داشته باشد، به همین دلیل حضور سوپراستارها هیچ وقت نمی‌تواند دلیل اصلی فروش بالای یک فیلم باشند. بسیاری از سوپراستارها در فیلم‌هایی بازی کرده‌اند که فروش چندانی نداشته و حتی برعکس آن نیز وجود دارد.
تهیه‌کننده فیلم «آتش‌بس ۳» درباره داستان فیلم توضیح داد: بی شک با توجه به شرایط جامعه و تغییر سن ازدواج، تغییری در سن شخصیت اصلی فیلم خواهیم داشت.
نیک بین در پایان گفت: تاکید می‌کنم که در حال حاضر اولویت خانم میلانی تولید سریال «راه میانبر» است و بعد از آن تصمیم گرفته می‌شود که «آتش بس ۳» چه زمانی ساخته می‌شود. امیدوارم براتون خبر   زمان تولید «آتش‌بس۳» هنوز مشخص نیست/ اولویت با «راه میانبر» براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-24 14:10:42