رئیس پلیس فتا تهران از دریافت رمزارز توسط رمال‌ها خبر داد ” رمال ها و دعا نویسان ارز دیجیتال دریافت میکنند ” رئیس پلیس فتا تهران از دریافت رمزارز توسط رمال‌ها خبر داد. به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری راویان و دعانویسان که با گسترش شبکه های اجتماعی فعالیت خود را در این […]

رئیس پلیس فتا تهران از دریافت رمزارز توسط رمال‌ها خبر داد

رمال ها و دعا نویسان ارز دیجیتال دریافت میکنند

رئیس پلیس فتا تهران از دریافت رمزارز توسط رمال‌ها خبر داد.

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری راویان و دعانویسان که با گسترش شبکه های اجتماعی فعالیت خود را در این بسترها گسترش داده اند، در بحث دریافت پول نیز خود را به روز کرده و به گفته پلیس فتا پایتخت، ارز دیجیتال را از مشتریان خود دریافت می کنند.

داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت در گفت و گو با تجارت نیوز با اشاره به افزایش فعالیت راویان و دعانویسان در شبکه های اجتماعی گفت: آره. در این راستا اقدامات پلیس فتا به صورت گسترده و گسترده تری در حال انجام است.»

رئیس پلیس فتا تهران از دریافت رمزارز توسط رمال‌ها خبر داد

وی با اذعان به اینکه تعداد آنها برای شکست استفاده از ارزهای دیجیتال توسط دالایی لاما کافی نیست، گفت: “در برخی موارد شاهد این اتفاق بوده ایم.” حتی در برخی موارد شاکیان اعلام کرده اند که امکان پرداخت از طریق کارتخوان موبایل برای آنها وجود دارد. ”

رئیس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه بیشتر فعالیت های کلاهبرداران در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام است، گفت: معمولا با روش های فریبنده و ترفندهای هوشمندانه و بازی با احساسات و عواطف مردم، مخاطبان خود را جذب می کنند.

سودجویان اغلب به روش های مختلف در شبکه های اجتماعی خرافات را منتشر می کنند و از سادگی و زودباوری طعمه خود نهایت بهره را می برند.

وی از مردم خواست به تبلیغات اغواکننده و کذب منتشر شده در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی خود را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهند. همچنین هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا مرکز فوریت های سایبری گزارشات عمومی به همکاران خود اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود. گرفته شده.گفتنی است اگرچه آمار دقیقی از درآمد نمازگزاران، فالگیران و فالگیران در دست نیست، اما در آبان ماه سال جاری باشگاه خبرنگاران در گزارشی نوشت: ایرانی ها سالانه بیش از 387 میلیارد تومان برای فال گیری هزینه می کنند.