خرید نیمکت پارکی میبایست ابتدا نیازسنجی در رابطه با این محصول به دست بیاورید و سپس برای خرید اقدام کنید. موارد مختلفی در تعیین قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارند که در بالا به آن ها اشاره کردیم. این نوع نیمکت ها میتوانند به خوبی در محیط های فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند و از ماندگاری بالایی در برابر سرما و گرما و نور خورشید و باران از خود نشان میدهند. انواع مختلفی از بهترین انواع نیمکت پارکی را می توانید در فروشگاه اینترنتی پارک سازان مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید.

مبلمان شهری و به خصوص نیمکت های پارکی در مکان ها و جاهای مختلفی مورد استفاده افراد قرار می گیرند. امروزه روز در مکان های روباز و به خصوص مکان هایی که دارای فضای سبز هستند همچون پارک ها و باغ و باغات و ویلا ها، حضور جایی برای نشستن لازم و ضروری می باشد که در این جور مکان ها از مبلمان شهری یا همان انواع نیمکت پارکی استفاده می شود. یکی از بهترین مراکز و تولیدی ها در این زمینه هم جایی نیست به جز شرکت پارکسازان که با چندین سال سابقه، محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نیمکت پارکی فلزی، بتنی لوله ای، چوبی، چدنی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده و می کند.

صحبتی درباره نیمکت پارکی

نیمکت پارکی یکی از کاربردی ترین تجهیزات شهری فضای باز هستند. به گزارش خبرگزاری برنا، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ تهران اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و در ادامه عملیات خدمات رسانی و تکمیل پارک های محله ای، نصب و جانمایی نیمکت های پارکی در بوستان های نواحی پنجگانه از جمله شریعتی، شقایق،۲۲بهمن، نرگس، بعثت، مرجان، شادی و… توسط واحد فضای سبز انجام شد. نیمکت های پارکی می توانند وسیله ای برای استراحت در میان شلوغی مناطق شهری باشند یا می توانند یک مکان مناسب برای فعالیت های اجتماعی شهروندان باشد. شهروندان تمایل دارند زمان بیشتری را در فضاهایی بگذرانند که در آن نیمکت شهری برای نشستن وجود دارد.

تجهیزات شهری فضای باز، از جمله نیمکت های پارک یا نیمکت خیابانی، باید بادوام باشند تا بتوانند در برابر استفاده مکرر و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند. برای طراحی و تولید بهترین نیمکت های پارک باید مواد اولیه مناسبی را انتخاب کنید که ظاهر و طول عمر مناسب را داشته باشد. انواع مختلفی از نیمکت پارکی وجود دارد از جمله نیمکت چوبی پارکی, نیمکت چدنی پارکی, نیمکت فلزی پارکی, نیمکت چوب پلاست, نیمکت پارکی اهنی و غیره.

انواع نیمکت پارکی قیمت

به طور خلاصه، انواع نیمکت پارکی را می توان به چند دسته تقسیم کرد.

نیمکت پارکی فلزی: این نوع نیمکت ها از لوله، پروفیل، ورق یا چدن ساخته شده اند و دارای مقاومت و طراحی های متنوعی هستند. این نیمکت ها با رنگ کوره ای پودری رنگ آمیزی شده و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند. این نیمکت ها معمولا ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نوع نیمکت پارکی هستند.

نیمکت پارکی چوبی: این نوع نیمکت ها از چوب طبیعی یا چوب پلاست ساخته شده اند و دارای زیبایی و حس طبیعی هستند. این نیمکت ها نیاز به روکش و محافظت دارند تا از خشک شدن و ترک خوردن چوب جلوگیری کنند. این نیمکت ها معمولا گران ترین نوع نیمکت پارکی هستند. نیمکت پارکی بتنی: این نوع نیمکت ها از بتن ساخته شده اند و دارای وزن و استحکام بالایی هستند. این نیمکت ها می توانند به صورت یکپارچه یا قابل جدا شدن باشند. این نیمکت ها در برابر ضربه و سرقت مقاوم هستند. این نیمکت ها معمولا متوسط قیمت هستند.

قیمت نیمکت پارکی:

قیمت نیمکت  پارکی  به عوامل زیر بستگی دارد:طراحی نیمکت پارکی

  • مواد موزد استفاده در نیمکت پارکی
  • وزن نیمکت پارکی
  • مشخصات فنی نیمکت پارکی

تولیدی پارک سازان آمادگی ساخت و تولید و نصب انواع نیمکت پارکی مدرن و استاندارد را دارد. برای استعلام قیمت انواع نیمکت پارکی با ما در تماس باشید..

خرید نیمکت پارکی:

خرید نیمکت پارکی میبایست ابتدا نیازسنجی در رابطه با این محصول به دست بیاورید و سپس برای خرید اقدام کنید. موارد مختلفی در تعیین قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارند که در بالا به آن ها اشاره کردیم. این نوع نیمکت ها میتوانند به خوبی در محیط های فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند و از ماندگاری بالایی در برابر سرما و گرما و نور خورشید و باران از خود نشان میدهند. انواع مختلفی از بهترین انواع نیمکت پارکی را می توانید در فروشگاه اینترنتی پارک سازان مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید.

تولیدی پارک سازان از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت مبلمان شهری آغاز نموده و با گذشت زمان و بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب به گسترش تولید محصولات در این حوزه پرداخته است. محصولات ما عبارتند از انواع نیمکت پارکی، پایه چراغ و محصولات روشنایی، مخازن زباله، مجموعه بازی پارکی کودکان، المان های شهری و هر آنچه که در این حوزه شناخته شده می باشد. طراحی جدید ،کیفیت مناسب، و تحویل به موقع سه مشخصه کاری شرکت است که با تکیه بر آن در جهت حفظ رضایت مشتری اقدام مینماییم. شرکت پارک سازان که یکی از اولین تولیدکننده ها در زمینه تولید مبلمان شهری بوده علاوه بر فروش حضوری در جهت تامین نیاز مشتریان خود اقدام به فروش محصولات به صورت اینترنتی می نماید. محصولات متنوعی نظیر سطل زباله پارکی، نیمکت پارکی، لوازم بازی کودکان، پایه چراغ پارکی و هزاران محصول متنوع دیگر در پارک سازان موجود میباشد.

 همچنین در صورتی که قصد خرید انواع نیمکت پارکی را دارید جهت دریافت مشاوره رایگان با مجموعه پارکسازان در ارتباط باشید. مجموعه پارکسازان آماده عقد قرارداد با شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکارانی است که در زمینه ساخت فضای سبز فعال هستند.

وب سایت:

www.parksazan.com

 تلفن‌های تماس:

021-88683076

0912-846-2881

 آدرس دفتر مرکزی:

 تهران، سعادت‌آباد، بلوار مدیریت، روبه روی مرکز خرید رویال، پلاک ۳۵