رئیس جمهور در کنار مردم به تماشای فیلم‌های «فجر» نشست به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری رئیس جمهور در کنار مردم به تماشای فیلم‌های «فجر» نشست  به گزارش خبرنگار هاریکا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آیین اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: امروز مردم ایران […]

رئیس جمهور در کنار مردم به تماشای فیلم‌های «فجر» نشست

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری رئیس جمهور در کنار مردم به تماشای فیلم‌های «فجر» نشست  به گزارش خبرنگار هاریکا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آیین اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: امروز مردم ایران حماسه‌ای بزرگ را در بهار انقلاب اسلامی پدید آوردند. خدا را شاکرم جشنواره چهل و یکم امروز با این شکوه و استقبال به منزل پایانی خود می‌رسد. از همه کسانی که در این جشن بزرگ ملی سینمای ایران همکاری کردند از جمله کارگردانان و تهیه کنندگان تشکر می‌کنم. از هیأت‌های انتخاب و داوری و هنرمندان برجسته ای که دعوت ما را پذیرفتند تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: این جشنواره حائز ویژگی‌هایی بود که از آن جمله می‌توان به ادای دین به مردم ایران بود. از همه ایران بزرگ تلاش شد تا در این جشنواره باشند. عدالت فرهنگی که ما سردست گرفته بودیم خود را نشان می‌دهد. سال گذشته گفته بودم که تلاش ما ایجاد سینمایی در تراز انقلاب اسلامی باشد و خوشبختانه امسال به این نقطه رسیده‌ایم. جشنواره باید زایش داشته باشد و با ورود هنرمندان جوان این اتفاق افتاد.
وزیر ارشاد تاکید کرد: برای اولین بار یک رئیس جمهور در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر در کنار مردم به تماشای فیلم نشست. جشنواره سینمایی متعلق به مردم و انقلاب اسلامی است انقلاب اسلامی به هنر مشروعیت بخشید و ما امسال آیا مشروعیت را می‌بینیم.
اسماعیلی گفت: اتفاق مهم جشنواره امسال یعنی حرکت جشنواره بر پایه شعار خود یعنی امید اخلاق و زندگی بود و همه فیلم‌های راه یافته به جشنواره چنین مواردی را دارا بودند. بدخواهان می‌خواهند مردم را از گذشته نادم و از آینده امیدوار کنند. امیدوارم براتون خبر   رئیس جمهور در کنار مردم به تماشای فیلم‌های «فجر» نشست براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-11 22:02:10