دو جایزه برای «سوره» در جشنواره غدیر/«فان فارم» بهترین انیمیشن شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری دو جایزه برای «سوره» در جشنواره غدیر/«فان فارم» بهترین انیمیشن شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر روز گذشته جمعه ۳۱ تیرماه […]

دو جایزه برای «سوره» در جشنواره غدیر/«فان فارم» بهترین انیمیشن شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری دو جایزه برای «سوره» در جشنواره غدیر/«فان فارم» بهترین انیمیشن شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر روز گذشته جمعه ۳۱ تیرماه در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی شهر بغداد برگزار و برگزیدگان آن اعلام شد.
در این میان تندیس بهترین نماهنگ و بهترین انیمیشن سه بعدی به ترتیب به نماهنگ «ایستاده‌ایم ٢» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و انیمیشن سه بعدی «فان فارم» (دهکده شادی) به کارگردانی سعید ضامنی‌آتنی و رسول شیری که از تولیدات باشگاه فیلم سوره و مرکز انیمیشن سوره هستند، رسید.
سازمان سینمایی سوره حوزه هنری به عنوان یکی از مراکز تولید و توزیع فیلم در ایران، با ۹ اثر در بخش‌های رقابتی این جشنواره و همچنین در غرفه‌ای مشترک با حوزه هنری در بخش جنبی و بازار فیلمی که در کنار این رویداد برگزار شد، حضور داشت.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی – رسانه‌ای غدیر ۲۹ تا ۳۱ تیرماه (۲۰ تا ۲۲ جولای) مصادف با ۲۰ تا ۲۲ ماه ذی‌الحجه با شعار «رسانه حرفه‌ای و اخلاق‌مدار» در شهر بغداد برگزار شد. امیدوارم براتون خبر   دو جایزه برای «سوره» در جشنواره غدیر/«فان فارم» بهترین انیمیشن شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-07-23 14:13:41