دفاتر پلیس ۱۰+ استان آماده خدمت رسانی در تعطیلات نوروز هستند سایت خبری هاریکا از اخبار کرمانشاه ,معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات انتظامی استان از دایر بودن دفاتر پلیس ۱۰+ در ایام نوروز جهت خدمت رسانی به شهروندان کرمانشاه خبر داد. سرهنگ ” کامبیز رستمی” اظهار داشت: طبق شیفت بندی های انجام شده در ۶ […]

دفاتر پلیس 10+ استان آماده خدمت رسانی در تعطیلات نوروز هستند

سایت خبری هاریکا از اخبار کرمانشاه ,معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات انتظامی استان از دایر بودن دفاتر پلیس 10+ در ایام نوروز جهت خدمت رسانی به شهروندان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ ” کامبیز رستمی” اظهار داشت: طبق شیفت بندی های انجام شده در 6 روز ابتدایی تعطیلات نوروزی که از شنبه 30 اسفند آغاز و تا پنجشنبه 5 فروردین ادامه پیدا می کند دفاتر پلیس به اضافه 10 سطح استان خدمات لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

سرهنگ رستمی اضافه کرد : بر این اساس از روز شنبه 30 اسفند 1399 تا دوشنبه 2 فروردین 1400، سه دفتر پلیس به اضافه 10 در شهر کرمانشاه مستقر در میدان آزادی، میدان فردوسی و بلوار طاق بستان در خدمت شهرووندان خواهند بود.

سرهنگ رستمی ادامه داد: در تاریخ ذکر شده مرکز پلیس 10+ سرپل ذهاب واقع در سه راه قصرشیرین، اسلام آبادغرب واقع در خیابان شهید چمران، جوانرود واقع در میدان فلسطین، پاوه واقع در خیابان امام محمدغزالی، کنگاور واقع در میدان بسیج، صحنه واقع در میدان مطهری و ثلاث باباجانی واقع در میدان معلم نیز خدمات لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

معاون فاوا انتظامی استان تصریح کرد: در روزهای سه شنبه 3 فروردین تا پنجشنبه 5 فروردین نیز سه دفتر پلیس 10+ در شهر کرمانشاه به آدرس میدان آزادی جنب زیارتگاه سیده فاطمه، شهرک مسکن ایستگاه عدالت و میدان جمهوری چهار راه وکیل آقا دائر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در قصرشیرین نیز دفتر پلیس 10+ واقع در میدان مهدیه خیابان معلم، اسلام آبادغرب میدان امام خمینی (ره)، جوانرود بلوار انقلاب، پاوه خیابان امام محمدغزالی، کنگاور بلوار انقلاب، هرسین میدان آزادی، گیلانغرب میدان شهدا و سنقروکلیایی میدان سپاه نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.