دستگیری عاملان شهادت دو محیط‌بان در زنجان به گزارش رسانه خبری هاریکا از اخبار زنجان ،حجت الاسلام والمسلمین کرمی، دادستان زنجان گفت: شب گذشته دو محیط‌بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افرادی با سلاح کلاشینکف به ضرب گلوله به شهادت رسیدند. پس از اطلاع از این موضوع اقدامات […]

دستگیری عاملان شهادت دو محیط‌بان در زنجان

به گزارش رسانه خبری هاریکا از اخبار زنجان ،حجت الاسلام والمسلمین کرمی، دادستان زنجان گفت:

شب گذشته دو محیط‌بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افرادی با سلاح کلاشینکف به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

پس از اطلاع از این موضوع اقدامات لازم و فنی با سرعت برای بازداشت این افراد در دستور کار قرار گرفت.

با بررسی و پیگیری‌هایی که بلافاصله پس از وقوع این جنایت صورت گرفت یکی از عوامل اصلی به سرعت دستگیر و از خانه این فرد یک لاشه آهو شکار شده نیز کشف شد.

در شب گذشته دو ماشین نیسان و پژو از این افراد کشف شده است ،عامل اصلی دوم نیز امروز پس از فرار به یکی از استان‌های مجاور مورد شناسایی و با اعطای نیابت فوری به مرجع مربوطه دستگیر شده است. این فرد که قصد درگیری با ماموران وفرار نیز داشته است با اقدامات فنی و اطلاعاتی در شهر میانه بازداشت شد.

از منزل فرد دوم ۳ اسلحه شکاری و همچنین دستگاه پرکردن فشنگ کشف شده است که نشان از حرفه‌ای بودن این افراد در زمینه اقدامات غیر قانونی می‌دهد.