دستگیری سارقان سابقه دار در رشت به گزارش کانال خبری ایران از اخبار گیلان ،رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد. در پی وقوع چند فقره سرقت گردنبند و موبایل قاپی توسط ۲ جوان موتورسوار در سطح شهرستان رشت، تیمی از کارآگاهان پلیس […]

دستگیری سارقان سابقه دار در رشت

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار گیلان ،رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

در پی وقوع چند فقره سرقت گردنبند و موبایل قاپی توسط ۲ جوان موتورسوار در سطح شهرستان رشت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بیشتر سرقت‌های گردنبند و موبایل قاپی‌ها از خانم‌ها و کودکان خردسال در ساعات اولیه شب و در معابر و کوچه‌های خلوت صورت گرفته است.

ماموران اداره مبارزه با سرقت با تحقیقات گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی حین گشت‌زنی سارقان مورد نظر را که با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جاده رشت – تهران به صورت خلاف جهت و در حال فرار از یک صحنه سرقت بودند، مشاهده کردند.

پس از تعقیب و گریز در نهایت سارقان با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر و از آن‌ها ۲ تیغه سلاح سرد و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.