ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های پیش ساخته می‌باشند، ما در این محتوا قصد داریم تا به بررسی دقیق‌تر این نوع متریال بپردازیم و مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که تمامی این ابزارها را آماده ارائه دارد. مجموعه دکارت با آدرس وبسایت www.decartstore.co با به کار گرفتن مجموعه‌ای از کارشناسان و […]

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های پیش ساخته می‌باشند، ما در این محتوا قصد داریم تا به بررسی دقیق‌تر این نوع متریال بپردازیم و مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که تمامی این ابزارها را آماده ارائه دارد.

مجموعه دکارت با آدرس وبسایت www.decartstore.co با به کار گرفتن مجموعه‌ای از کارشناسان و طراحان زبده اقدام به ارائه کلیه‌ی ابزارآلات دکوراتیو پلی یورتان نموده است. شما می‌توانید با در اختیار گذاشتن ابعاد و فضای مد نظر خود به کارشناسان این مجموعه طراحی سه بعدی مناسب با نیازهای خود را دریافت نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان)، دارای ویژگی‌های فراوانی هستند و در صنعت ساختمان و معماری کاربردهای بسیاری دارند.

همان طور که در عکس هم پیداست ابزارهای دکوراتیو پلی یورتان می تواند حس سادگی بیش از اندازه فضاهای در دستری را به یک حس بسیار گرم و دلنشین تبدیل نماید.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در مقایسه با گچبری های پیش ساخته و حتی سنتی، دارای ویژگی های بسیار زیاد و جذابی می باشد که می تواند منزل شما را رنگ و بویی تازه ببخشد.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان دارای خواص و ویژگی‌های متعددی می‌باشند از جمله:

1- نصب آسان

نسبت به گچ بری‌های پیش ساخته، نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بسیار ساده‌تر می‌باشد و می‌توان در عرض چند ساعت کلی ابزارهای دکوراتیو را نصب و کمترین میزان آلودگی و کثیفی را ایجاد نمود.

2- ضد آب

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) مقاومت بسیار زیادی در مقابل آب و رطوبت دارند. کپک نمی‌زنند، بو نمی‌گیرند و اثری از رطوبت بر روی آنها به جای نمی‌ماند. (برخلاف گچ بری های پیش ساخته)

3- رنگ پذیری بالا

این قابلیت در این ابزارها می‌تواند شما را به سمت استفاده از رنگهای متنوع سوق دهد.

4- کیفیت بالا

5- سبک

در مقایسه با گچ بری‌های پیش ساخته سبک‌تر هستند.

6- انعطاف پذیر

این قابلیت کاربردی باعث می‌شود تا در جاهایی که از نظر شکل هندسی ناتراز هستند نیز بتوانید استفاده نمایید.

7- ضد حشرات

یکی از مهمترین ویژگی‌های ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان این است که محلی برای تجمع حشرات نمی‌باشد و حشرات در آن جا نمی‌گیرند.

8- تنوع بالای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان:

مجموعه دکارت توانسته است در طی این سالها با توجه به سلیقه و نظرات مشتریان طیف وسیعی از محصولات و ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان را مهیا نماید.

ابزار های پیش ساخته پلی یورتان

به طور خلاصه می توان به محصولات مجموع دکارت با دسته بندی های زیر اشاره کرد:

1- ابزار گلویی

2- ابزار قابسازی

3- ابزار گل دکوراتیو

4- ابزار قرنیز

5- ابزار گل سقفی و دیواری

6- دیوارپوش

 با توجه به مطالب ارائه شده و تجربیات معماران داخلی، استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان برای دکوراتیو کردن فضاهای در دسترس بسیار پیشنهاد می‌گردد.

مجموعه دکارت این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید با بررسی گالری عکسهای ما از تجربه دیگر مشتریان در استفاده از ابزار آلات دکوراتیو پلی یورتان این مجموعه بهره‌مند باشید و همچنین با بررسی ایده‌های ارائه شده در وبسایت بتوانید تصمیم درست‌تری را اختیار نمایید.

شما می توانید برای خرید ابزار پیش ساخته پلی یورتان به وبسایت مجموعه و دفتر مرکزی آن مراجعه فرمایید.

شما همچنین می‌توانید با ارائه ابعاد فضاهای خود به کارشناسان این مجموعه پیشنهادهای استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکارت را دریافت نمایید.

منبع: www.decartstore.co