خالقان «فسیل» سراغ «جلبک» می‌روند/ مجید صالحی به‌دنبال «فیل بزرگ» به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری خالقان «فسیل» سراغ «جلبک» می‌روند/ مجید صالحی به‌دنبال «فیل بزرگ»  به گزارش خبرنگار هاریکا، براساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه ثبت درخواست پروانه ساخت سازمان سینمایی چند چهره سینمایی برای تازه‌ترین ساخته‌های سینمایی خود در مقام تهیه‌کننده […]

خالقان «فسیل» سراغ «جلبک» می‌روند/ مجید صالحی به‌دنبال «فیل بزرگ»

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری خالقان «فسیل» سراغ «جلبک» می‌روند/ مجید صالحی به‌دنبال «فیل بزرگ»  به گزارش خبرنگار هاریکا، براساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه ثبت درخواست پروانه ساخت سازمان سینمایی چند چهره سینمایی برای تازه‌ترین ساخته‌های سینمایی خود در مقام تهیه‌کننده یا کارگردان، فرم مربوطه را تکمیل کرده‌اند.
به تازگی ابراهیم عامریان تهیه‌کننده به همراه کریم امینی کارگردان برای فیلم سینمایی «جلبک» درخواست پروانه ساخت داده‌اند. عامریان و امینی این روزها فیلم سینمایی «فسیل» را در مقام تهیه‌کننده و کارگردان روی پرده دارند که فروشی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان را تا به امروز در گیشه ثبت کرده است.
ابراهیم عامریان به‌عنوان یکی از چهره‌های موفق در عرصه تولید فیلم‌های کمدی پرفروش در سال‌های اخیر، پیش از این «انفرادی»، «دینامیت»، «تگزاس» و… را تهیه‌کنندگی کرده است.
همچنین در این فهرست محمدحسین قاسمی به چشم می‌خورد که برای فیلم سینمایی «فیل بزرگ» به کارگردانی مجید صالحی درخواست پروانه ساخت داده است. مجید صالحی بازیگر سینمای ایران که پیش از این فیلم کمدی «زیرنظر» را کارگردانی کرده بود در جشنواره سال گذشته فیلم فجر، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم سینمایی «شماره ۱۰» از آن خود کند.
محمدحسین قاسمی هم تهیه‌کنندگی دو فیلم کمدی «مصادره» و «سگ‌بند» را در کارنامه خود دارد که کارگردانی هر دو را هاریکاان احمدی برعهده داشته است. امیدوارم براتون خبر   خالقان «فسیل» سراغ «جلبک» می‌روند/ مجید صالحی به‌دنبال «فیل بزرگ» براتون مفید بوده باشه

 
2023-04-17 18:28:16