سیر تحول هدایای سازمانی در دنیای امروز، به اندازه ای است که نباید فرصت های استثنایی را برای نشان دادن عواطف و احساسات از دست داد. به عنوان کارفرما، مدیر، پرسنل و حتی مشتری، باید از تکنیک های طلایی تبلیغاتی استفاده کرد. بنابراین بهتر است در قدم اول با هدیه های سازمانی موثر و کاربردی […]

سیر تحول هدایای سازمانی در دنیای امروز، به اندازه ای است که نباید فرصت های استثنایی را برای نشان دادن عواطف و احساسات از دست داد. به عنوان کارفرما، مدیر، پرسنل و حتی مشتری، باید از تکنیک های طلایی تبلیغاتی استفاده کرد. بنابراین بهتر است در قدم اول با هدیه های سازمانی موثر و کاربردی آشنا شوید؛ تا بتوانید طبق شخصیت و سلیقه مخاطبان هدف خود پیش بروید.

به مناسبت نزدیکی روزهای خاصی همچون نوروز 1403 و جشن های پایان سال، هدایای تبلیغاتی متنوع و خلاقانه ای در قالب هدیه سازمانی به فروش می رسند. گاهی اوقات با یک هدیه کوچک می توانید تمام ذوق و احساستان را نسبت به مدیران، مشتریان و کارکنان بیان کنید. بنابراین ما در این مقاله ایده های هوشمندانه و جدیدی ارائه دادیم. چون با داشتن ایده های مختلف می توانید هدیه ای در شان و شخصیت مخاطبان خود تهیه کنید. باتوجه به این که کادو دادن به سبک امروزی، رسم و رسومات خاص خودش را دارد، در این محتوا سفری کوتاه به دنیای ایده های نو خواهید داشت (تا انتها با ما همراه باشید).

10 ایده طلایی و کاربردی؛ برای هر سبک و هر مناسبتی

شرکت ها برای مناسبت های مختلفی هدایای تبلیغاتی ارائه می دهند که به طور کلی می توان آنها را در دسته های زیر دسته بندی کرد:

مناسبت های خاص: در همایش ها، نمایشگاه های بین المللی و حتی افتتاحیه ها نیز، مسیر شما را برای جذب مشتری های جدید هموارتر می کند. کسب و کار ها می توانند حین برگزاری همایش ها به شرکت کنندگان هدیه های تبلیغاتی ویژه کادو بدهند. حتی می توانید برای تبلیغ برندتان، اسپانسر برنامه های مختلف شوید.

مناسبت های ملی:  در مناسبت های ملی مثل عید نوروز، عید فطر و ماه رمضان، هدیه های تبلیغاتی لوکس بخرید. مثلا شما با خرید هدایای تبلیغاتی عیدانه 1403، نام برندتان را در ذهن کارمندان و مشتریان قوی تر می کنید. همچنین تبریک و شادباش به دیگران، فرصتی برای جذب مشتریان جدید است.

ظروف دست ساز از جمله ایده های هدیه سازمانی و سال نو هستند که می توانید از آن ها به عنوان یادبود و عیدی استفاده کنید. خرید پک های شرکتی نیز ایده جذابی است که در کنار اقلام هنری، بسته بندی شیک، ترمه و فال حافظ نیز روی آن ها می باشد.

مناسبت های شخصی:  تولد، ازدواج و حتی جشن فارغ التحصیلی، از روزهای خاصی هستند که بهتر است از آن ها برای دادن هدیه های زیبا و تبریک به افراد استفاده کنید. اکسسوری های دکوری که هم قبال استفاده بوده و هم جنبه تزیینی دارند، تکنیکی ترین راه برای نفوذ به قلب مشتری و ذهن پرسنل است. ظروف فیروزه کوبی، خاتم، مینا و مس و پرداز به گونه ای هستند که به مرور زمان به ارزش آن ها افزوده می شود و قابل استفاده در دورهمی ها نیز می باشند.

 

مناسبت های شغل:  در ایامی مثل روز کارمند، روز مهندس، روز زن، روز پزشک و … ارگان های دولتی و غیر دولتی، بر اساس بودجه خود به خرید هدیه های مختلف مشغول می شوند تا از این طریق زحمات کارمندان و تلاش های مکرر آن ها را جبران کنند.

ماگ ها و ساعت های هوشمند، فلش مموری ها با آرم برندتان، صنایع دستی و … برخی از هدیه تبلیغاتی لاکچری هستند که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

5 ایده جذاب شرکتی؛ برای خاص پسندها

اگر نگاه کوتاهی به ارزش هدایای تبلیغاتی از گذشته تا الان داشته باشید، می بینید که هدیه تبلیغاتی از نظر اغلب افراد، معنا و مفهوم دیگری دارد. به همین دلیل اغلب ارگان ها و اداره جات، از هدایای نفیس و ارزشمند برای جبران زحمات کارمندان خود و قدردانی از آن ها استفاده می کنند. می توانید از موارد زیر ایده بگیرید:

  • ست لوازم ورزشی
  • ست چرم کیف و کمربند
  • ماگ های هوشمند، فلش مموری، تقویم و سر رسیدها
  • کالکشن عیدانه فروشگاه های صنایع دستی و هدایای مدرن دست ساز
  • بن کارت های تخفیف هتل، رستوران، بازی های سرگرمی، بلیط کنسرت، خرید کالا و پوشاک
  • و ….

 

بیشتر بخوانید:  روی مقاله ایده هدیه تبلیغاتی برای شرکت ها کلیک کنید.

1 ایده ترند شده در دنیای هدایا؛ ویژه 1403

برای به یاد ماندنی تر کردن هدایای تبلیغاتی شب عید، شب یلدا، روز زن، روز مهندس و سایر مناسبت ها، می توانید از جملات مرتبط با برندتان، کارایی هدیه، حس و حالتان یا متنی که خلاقانه و منحصر به فرد است استفاده کنید:

  • همراه شما و در کنار شماییم.
  • این هدیه، گنجینه ای از فرهنگ و هنر ایرانی است.
  • روزها می آیند تا بر شما مبارک شوند. نوروزتان پیروز
  • و …

هدیه سازمانی دست ساز؛ از منزل تا محیط کار

اغلب ما در منزل و دفتر کارمان لوازمی، داریم که به عنوان هدیه تبلیغاتی، از جانب یک سازمان یا کسب و کاری که در آن هستیم کادو گرفته ایم.

به طور مثال:

مدیران شرکت ها هر سال با خرید گیفت های نوروزی و هدیه تبلیغاتی لوکس، حال و هوای بهاری را به پرسنل و مشتریان خود هدیه می دهند. از طرفی کارمندان هم با خرید ست هدیه مدیریتی خاص، از مدیران خود قدردانی می کنند. در واقع هدیه دادن، رسم دل انگیزی است که شیرینی لحظه ها را دو برابر می کند.

هدایای هنری به ویژه ظروف دست ساز، جنبه دکوری و مدرنیته دارند. صنایع دستی فیروزه کوبیِ، گل و مرغ، مس و پرداز، خاتم، ظروف میناکاری و سفالی، از جذاب ترین ایده های تبلیغاتی هستند که بر خلاف قیمت بالا، طرفداران خاص خودشان را دارند. چون هنر و فرهنگ ایرانی را در قالب صنایع دستی به نمایش می گذارد.

موقع خرید هدیه سازمانی نفیس، این 4 تا کارو بکن😀!

  • به زیبایی هدایا در کنار کاربردی بودن آن ها دقت کنید.
  • به کیفیت مواد اولیه، ماندگاری و اصالت آن ها توجه کنید.
  • هدیه شما باید نشان دهنده ارزش و احترام به دیگران باشد.
  • تنوع بالا و هم خوانی با هر سبک و سلیقه ای را فراموش نکنید.

صنایع دستی زیر به عنوان هدایای شرکتی لوکس، از منزل تا محیط کار کاربردی هستند:

5 مدل ست هدیه مدیریتی؛ برای شیک پسندان (مرتبط با علایق مدیران):

پیشنهاد ما به شما: کشکول بشقاب، آجیل خوری نقره، شکلات خوری نقره، ست شربت خوری و…

انواع پک تبلیغاتی شب عید؛ ویژه کارمندان و مشتریان:

 

بیشتر بخوانید: مقاله ایده هدیه سازمانی برای کارمندان را بخوانید.

کادوهای رسمی مناسب؛ برای مدیران خانم و آقا

استفاده از صنایع دستی در قالب هدایای مدیریتی به سازمان‌ها، اداره‌ جات و شرکت‌ها کمک کرده تا بتوانند در مناسبت‌های مختلفی مثل روز مرد، روز زن، تولد، عید نوروز و … ایده‌های جذابی داشته باشند. در این بخش قصد داریم شما را با گیفت‌های مدیریتی رسمی آشنا کنیم که برای مدیران خانم و آقا لوکس و مناسب هستند:

  • ست‌های پذیرایی: این قبیل کادوها، برازنده هر مدیری است که سلیقه خاصی دارد. ست‌ آینه، لاله و شمعدان مس و پرداز، از جمله محصولات پر طرفداری است که یک مدیر می‌تواند برای چیدمان هفت سین اتاق کار یا دکوراسیون منزل از آن استفاده کند.

صنایع دستی آقاجانی، جزو معدود ترین برندهای شناخته شده در جهان است که محصولات فیروزه نفیس را در تعداد محدود تولید می‌کند. اگر به دنیال هدیه مدیریتی رو میزی هستید، روی لینک آجیل خوری 60 فیروزه کوبی نفیس کلیک کنید.

  • محصولات تکی: خرید چند محصول تکی همزمان با هم، تکنیک طلایی دیگری است که با این کار می‌توانید پک مدیریتی دلخواهتان را تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید: برای اطلاعات بیشتر روی مقاله هدیه سازمانی برای مدیران کلیک کنید.

چرا هدیه سازمانی؟ چرا صنایع دستی؟ (این فقط یک هدیه ساده نیست!)

جالب است بدانید که هدایای سازمانی از جنس هنر، محبوبیت بیشتری در میان سلیقه های مختلف دارند. البته این علاقه مندی به مرور زمان، دستخوش تغییرات و تحولاتی شده است که امروزه شاهد آن هستیم.

در واقع نگرش افراد و انتظارت آن ها از صنایع دستی تغییر کرده است. ظروف دست ساز فیروزه کوب، گل و مرغ، خاتم، نقره، مس و مینا، نه تنها پیشینه پر افتخاری دارند، بلکه هدایای شرکتی خلاقانه ای نیز هستند.

در جوامع مدرن امروزی، این ظروف رنگ و لعاب دار به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد، اهمیت زیادی دارند. برای به یادماندن در ذهن افراد، خلاقیت آن ها را از طریق هنر تحریک کنید. در حال حاضر در انتخاب هدیه، علاوه بر موارد گفته شده به زیبایی، کارایی و حتی مد روز نیز توجه می شود.

 در مناسبت های مختلف می توانید از گیفت های سازمانی لوکس و شکیل صنایع دستی آقاجانی استفاده کنید. کالکشن عیدانه مجموعه آقاجانی، همراه لحظه های بهاری شما است:

گلدان صراحی مس و فیروزه دکوراتیو و قابل ست شدن با قندان ها
گز خوری بزرگ فیروزه کوبی قابل استفاده به عنوان شکلات خوری
پک گلدان اناری مناسب برای مناسبت های مختلف
پک آجیل خوری 20 پرداز ایده دکوری متفاوت و زیبا

 

عیدانه کلاسیک؛ از هدایای شرکتی تا هفت سین آقاجانی

مجموعه آقاجانی، هر ساله در روزهای پایانی سال، کالکشن های جدید عیدانه و هدیه های سازمانی متنوع و لوکسی را طراحی و تولید می کند. با ایده گرفتن از جدول زیر، هدایای متفاوت و نفیسی بخرید که هنر ایرانی را در قالب ظروف دست ساز به نمایش گذاشته است.

با کالکشن عیدانه آقاجانی، برای نوروز خود تدارک ببینید:

پک صراحی نقره فیروزه 2 عدد گلدان با بسته بندی چرم خاص
پک قندان فیروزه کوبی + گز کرمانی رایگان و بسته بندی خاص
پک تنگ و جام به همراه حافظ، ترمه ابریشم و بسته بندی چرم
پک کشکول فیروزه کوبی چرم VIP محصولات نفیس برند آقاجانی+ باکس چرم

 

جالب است بدانید که با هر تراکنش از وب سایت رسمی aghajani.net، علاوه بر خریدی لذت بخش، کیف پول شما 10 % شارژ می شود که فرصت خریدی دوباره خواهید داشت.

با هفت سین آقاجانی، در نوروز 1403 پذیرایی گرم و صمیمی داشته باشید!

سفره هفت سین، یک سنت دیرینه باستانی از ما ایرانیان است که هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز، در تلاطم خرید آن هستیم. از طرفی ایده های چیدمان هفت سین باعث شده تا در کنار نماد های اصلی سیر، سرکه، سماق و … از عناصر دیگری مثل تخم مرغ های رنگی، آینه و شمعدان، دیوان حافظ و ترمه ابریشم برای زیبا تر کردن آن استفاده کنیم.

حتی در چند سال اخیر، ظروف فیروزه کوبی یکی از ترفندهای به روز و جذابی بوده اند که برای چیدن سفره هفت سین از آن استفاده ها می کردند. در نتیجه هفت سین آقاجانی، ایده لوکس تبلیغاتی برای برندهایی است که می خواهند شور و شوق بهار را به دیگران منتقل کنند.

کلام آخر

در واپسین روزهای پایانی سال که به آغوش طبیعت و شکوفه های بهاری نزدیک می شویم، با یک هدیه سازمانی می توان لحظات زمستانه را شیرین تر تمام کرد. همانطور که می دانید هدایای شرکتی، تنوع بالایی دارند. بنابراین با خیال راحت می توانید در قالب یک مدیر یا سازمان، هدیه ای جذاب و خاص تهیه کنید.

تغییرات فوق العاده هدایای تبلیغاتی، خبر از ایده های جذاب و لوکس دیگری می دهد که صنایع دستی یکی از آن ها است. هدیه دادن به سبک و سیاق نوستالژی و مدرن در مناسبت های مختلف، از ایده های لوکس و خلاقانه ای است که صنایع دستی آقاجانی این مسیر را برایتان هموارتر می کند.

تنها با یک تماس (09120368005) می توانید به صورت رایگان مشاوره بگیرید و هدایای سازمانی مدیریتی یا گیفت های نوروزی لاکچری بخرید.