جوجه ریزی در استان زنجان رو به رشد است به گزارش رسانه خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ,رئیس جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه در حال حاضر جوجه ریزی در استان زنجان رو به رشد است، گفت: مشکلی در خصوص نهاده‌های دامی در استان نداریم. جواد تاراسی  با بیان اینکه در حال حاضر جوجه […]

جوجه ریزی در استان زنجان رو به رشد است

به گزارش رسانه خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ,رئیس جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه در حال حاضر جوجه ریزی در استان زنجان رو به رشد است، گفت: مشکلی در خصوص نهاده‌های دامی در استان نداریم.

جواد تاراسی  با بیان اینکه در حال حاضر جوجه ریزی در استان زنجان رو به رشد است، گفت: مشکلی در خصوص نهاده‌های دامی در استان نداریم.
وی با بیان اینکه بیش از دو برابر نیاز استان تولید گوشت مرغ در استان افزایش یافته است، اظهار کرد: تولید گوشت مرغ هم در استان نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان از توزیع بیش از ۱۱۰ تن گوشت مرغ منجمد در زنجان خبر داد و گفت: در همه فروشگاه‌ها گوشت مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و طی روزهای آینده هم بیش از ۴۰ تن گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۷۷ هزار تومان به مباشران تحویل شده است.