جشنواره «۱۰۰» به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری جشنواره «۱۰۰» به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰»، کارگاه‌های آموزشی «از ایده تا تولید» با تدریس هادی مقدم‌دوست، «چگونه یک فیلم […]

جشنواره «۱۰۰» به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری جشنواره «۱۰۰» به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰»، کارگاه‌های آموزشی «از ایده تا تولید» با تدریس هادی مقدم‌دوست، «چگونه یک فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای بسازیم؟» با حضور حسین دارابی، «تولید فیلم ۱۰۰» با حضور محمدرضا خردمندان و «کارگردانی فیلم ۱۰۰» با حضور محمدباقر مفیدی‌کیا به ترتیب در شهرهای بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین برگزار خواهند شد.
در این راستا کارگاه‌های هادی مقدم‌دوست و محمدرضا خردمندان در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر، محمدباقر مفیدی‌کیا در روز ۲۴ آذر و حسین دارابی در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر میزبان علاقه‌مندان به ساخت فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای می‌شوند.
این کارگاه‌ها که در ادامه روند رویکرد فراتهران سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰» در دستور کار این جشنواره قرار گرفته است، تاکنون در شهرهای اصفهان، زنجان، قزوین و مشهد برگزار شده و در ادامه نیز با حضور استادان مطرح سینما در شهرهای یزد، رشت، اهواز و… با همکاری حوزه هنری مراکز استان‌ها برای علاقمندان برگزار خواهد شد.
فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰» ابتدای آبان‌ماه منتشر شد و مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش‌های رقابتی ملی، بین‌المللی و کودک و نوجوان تا پایان دی‌ اعلام شده است.
این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰» به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره، اوایل اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. امیدوارم براتون خبر   جشنواره «۱۰۰» به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-15 17:16:34