جزئیات اکران آثار سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک در روز سوم به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری جزئیات اکران آثار سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک در روز سوم  به گزارشهاریکا خبر، آثار اکران شده دو شنبه ۱۷ هاریکا ماه ۱۴۰۲ در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینماهای اصفهان […]

جزئیات اکران آثار سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک در روز سوم

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری جزئیات اکران آثار سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک در روز سوم  به گزارشهاریکا خبر، آثار اکران شده دو شنبه ۱۷ هاریکا ماه ۱۴۰۲ در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینماهای اصفهان به شرح زیر است و مخاطبان می‌توانند به تفکیک روزانه از آثار اکران شده مطلع شوند.
پردیس سینمای چهارباغ
سالن چهلستون فیلم سینمایی (قهرمان من) به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در سانس اول ساعت ۱۵ و در سانس دوم یعنی ساعت ۱۷ پویانمایی (مسافری از گانورا) به کاگردانی سید احمد علمدار اکران می‌شود.
در سالن چهارسوق نیز فیلم‌های (ملکه آلیشون) در ساعت ۱۵:۳۰ و (ایلیا، جستن و جوی قهرمان) ر =در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه اکران می‌شود.
فیلم‌های مسافری از گانورا، سینگو، استعداد من، آلفا و ربات نابودگر در سالن نقش جهان به ترتیب از ساعت ۹ صبح، ۱۱:۳۰، ۱۴ و ۱۶:۳۰ به نمایش درمی‌آیند و ساعت ۱۹ به پویانمایی اختصاص دارد.
در سالن شیخ بهایی نیز فیلم (آلفا و روبات نابودگر) و (استعداد من) در ساعات ۱۶ و ۱۸ اکران می‌شود.
پردیس سینمایی ساحل
در سالن عالی قاپو فیلم پدر دردسرساز به کارگردانی از کشور روسیه اکران می‌شود.
سالن گیشه ابر نیز فیلم (یک تکه ابر) به کارگردانی علی قوی تن و (خیابان ملک) اثر احسان سلطانیان روی پرده نمایش می‌رود.
در آغوش درخت،، کاپیتان، هوک، در سالن نقش جهان به روی پرده سینما می‌روند و در ساعات ۹، ۱۴ و ۱۶:۳۰ به نمایش درمی‌آیند.
در سالن زنده رود نیز فیلم‌های (کاپیتان) و (هوک) در ساعات ۱۵ و ۱۷ اکران می‌شود.
سالن سوره (حوزه هنری)
فیلم (سیارک) اثر مهدی حسینی وند، (سینگو)، (سرسخت) از اندونزی و (زمان بی قراری) از کشور ترکیه اکران می‌شود. امیدوارم براتون خبر   جزئیات اکران آثار سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک در روز سوم براتون مفید بوده باشه

 
2023-10-09 12:59:17