در دنیای معاصر، تبلیغات یکی از مهم‌ترین و موثرترین راه‌ها برای جذب مشتری است. کسب‌و‌کارهای مختلف سعی می‌کند به‌کمک تبلیغات، محصولات و خدمات مختلف خود را به مشتری معرفی کرده و نظر آن‌ها را جلب کنند. یکی از اولین اقدامات تبلیغاتی برای جذب مشتری و جلب اعتماد افراد، استفاده از جدیدترین تابلو سردر مغازه است. […]

در دنیای معاصر، تبلیغات یکی از مهم‌ترین و موثرترین راه‌ها برای جذب مشتری است. کسب‌و‌کارهای مختلف سعی می‌کند به‌کمک تبلیغات، محصولات و خدمات مختلف خود را به مشتری معرفی کرده و نظر آن‌ها را جلب کنند. یکی از اولین اقدامات تبلیغاتی برای جذب مشتری و جلب اعتماد افراد، استفاده از جدیدترین تابلو سردر مغازه است. داشتن یک تابلوی زیبا با طراحی حرفه‌ای، معرف شماست و سبب شناسایی برند کاری شما می‌شود. در بسیاری از موارد، افراد جذب تابلو شده و سپس برای خرید اقدام می‌کنند. در ادامه‌ این مقاله، اهمیت تابلوها در جذب مشتری را بررسی کرده و بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تابلو سردر مغازه و جذب مشتری

با ورود به سطح شهر، مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که هر کدام سعی دارند محصولات خود را به‌فروش برسانند. رقابت زیادی میان صاحبان این فروشگاه‌ها وجود دارد. هر یک از آن‌ها سعی می‌کند با استفاده از روش‌های مختلف توجه افراد را به خود جلب کند.

تابلو مغازه اولین چیزی است که در شلوغی بازار نگاه مخاطب را جذب می‌کند. هرچه تابلو زیباتر باشد و طراحی آن حرفه‌ای‌تر باشد احتمال جذب مشتری بیش‌تر است. این یک رابطه دوطرفه است که اصلا نمی‌توان آن را انکار کرد و استفاده از جدیدترین تابلو سردر مغازه، عامل تمایز یک فروشگاه با سایر رقبا است.

در این تابلو، شما می‌توانید نوع محصول، نام برند، صاحب کسب‌وکار و سایر جزییات را نشان دهید. با این کار، مشتری تنها با یک نگاه متوجه خواهد شد که کالای مورد‌نظرش در این فروشگاه موجود است.

از نکات مهم و کلیدی جذب مشتری از‌طریق تابلو سردر مغازه این است که حتما از نوشته‌های واضح و خوانا استفاده کنید. این امر سبب می‌‌شود که محصول شما در ذهن مخاطب نقش ببندد. تصور کنید افرادی در هنگام عبور از خیابان، گذر با وسیله‌ی نقلیه و … تابلوی شما را مشاهده کرده و نظرشان جلب می‌شود. در‌صورتی‌که به محصولی که شما ارائه می‌کنید نیاز داشته باشند، تابلو مغازه شما در ذهن آن‌ها دوباره تداعی شده و برای خرید مراجعه خواهند کرد؛ پس هرگز از سفارش تابلو مغازه غافل نشوید.

بهترین و خاص ترین تابلو برای مغازه

امروزه صنعت تابلوسازی پیشرفت چشم‌گیری داشته است. تنوع در جنس، طرح، مدل، فونت و نوع طراحی، سبب شده است که دنیایی از تابلوهای زیبا و خیره‌کننده در شهر وجود داشته باشد. در میان تابلوهای مختلف، برخی از آن‌ها خاص‌تر بوده و طرفداران بیش‌تری دارد. برای شناخت آن‌ها به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

تابلو چلنیوم

این نوع تابلو یکی از محصولات چشم‌گیر و محبوب است که تاثیر زیادی در موفقیت و معرفی کسب‌ و‌ کار دارد. از ویژگی‌های مهم آن این است که دارای حروفی برجسته از جنس پلاستیک با لبه‌ای از جنس آلومینیوم است.

این تابلو مغازه در انواع مختلفی تولید می‌شود که همه‌ی آن‌ها قابلیت نورپردازی داشته و از جدیدترین تابلو سردر مغازه هستند. با نصب لامپ‌های اس‌ام‌دی داخل حروف برجسته‌ی تابلو چلنیوم، می‌توانید جلوه‌ای خاص به فروشگاه خود ببخشید.

پس پیشنهاد ما به شما این است که از سفارش تابلو چلنیوم برای مغازه خود غافل نشوید که این نوع از تابلو یکی از تبلیغات بسیار زیبا و جذاب در دنیای تبلیغات بشمار می رود.

تابلوی لبه سوئدی

نام این تابلو بر‌اساس متریال مورداستفاده در آن انتخاب شده است. به‌طور دقیق‌تر باید گفت که این تابلو با استفاده از دو متریال پلکسی‌گلاس و آلومینیوم ساخته می‌شود. این مدل نیز به‌صورت برجسته طراحی می‌شود. سطح آن از جنس پلکسی‌گلاس و برجستگی آن با استفاده از لبه‌ای آلومینیومی تولید می‌شود. طراحی این محصول در انواع مختلفی صورت می‌گیرد و همین امر سبب تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.

تابلوی لایت‌باکس

تابلو لایت باکس یکی از محصولات مناسب برای تبلیغات گرافیکی است؛ زیرا معمولا به‌شکل جعبه و باکس طراحی می‌شود و امکان چاپ تبلیغات با انواع رنگ‌ها بر روی آن امکان‌پذیر است. افراد می‌توانند تبلیغات خود را به‌شکل دلخواه به‌صورت متن، عکس و یا ترکیبی از این دو چاپ کنند. این محصول نیز جدیدترین تابلو سردر مغازه محسوب می‌شود که با استفاده از متریال‌های مختلفی همچون آلومینیوم، چوب، پلکسی گلاس و … قابل اجرا است. از نکات مهم و قابل‌توجه این است که امکان نورپردازی در این کار نیز وجود دارد و همین مسئله سبب می‌شود که به‌عنوان یک کار مدرن و جذاب شناخته شود.

تابلوی دو‌طرفه گرد

همان‌طور‌که گفته شد، تنوع در صنعت تابلوسازی بسیار زیاد است. شما می‌توانید محصول مورد‌نظر خود را با متریال‌های مختلف، در شکل و ابعاد گوناگون و رنگ دلخواه خود سفارش دهید؛ در‌این‌میان، تابلوهای گرد معمولا طرفداران زیادی دارند. تابلوی دوطرفه، محصول شما را به‌خوبی معرفی می‌کند و با نصب آن می‌توانید خدمات خود را به عابران دو طرف خیابان معرفی کنید. شما می‌توانید سفارش تابلو کامپوزیت دهید و آن را به‌صورت گرد و دوطرفه در اختیار داشته باشید. این محصول نیز جدیدترین تابلو سردر مغازه شناخته می‌شود و صاحبان کسب‌و‌کار معمولا آن را به‌صورت افقی به‌سمت پیاده‌رو نصب می‌کنند تا مورد توجه همه‌ی افراد قرار گیرد.

تابلو ترموود (تابلوی چوبی)

ترموود، یک نوع چوب مقاوم و بادوام است که از آن برای تولید تابلو استفاده می‌شود. ضخامت این چوب معمولا بین 8 تا 16 میل بوده و پهنایی بین 9 تا 12 سانت دارد. طول آن نیز چیزی حدود 3 تا 4 متر است. تابلو ترموود از قرار‌گرفتن چندین چوب کنار یکدیگر تشکیل می‌شود و پس از آن، طرح به‌شکل برجسته روی آن قرار می‌گیرد که از جنس چلنیوم، استیل و … است و جلوه‌ای بسیار زیبایی به تابلو می‌بخشد.

فروش بیش‌تر به‌کمک تابلو سردر مغازه

تبلیغات، مهم‌ترین عنصر در موفقیت کسب‌وکارها و فروش بیش‌تر هستند. راه‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارند که هر کدام اهمیت خاص خود را دارند؛ در‌این‌میان، استفاده از جدیدترین تابلو سردر مغازه اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد.

شما می‌توانید با سفارش تابلو کامپوزیت، چلنیوم، لبه سوئدی، لایت باکس، دوطرفه، ترموود و …، برند و محصول خود را به‌خوبی معرفی کنید. این تابلوها انواع مختلفی دارند و تنوع آن‌ها در کنار طرح و رنگ، به متریال مورد استفاده بستگی دارد. نقش تابلو سردر مغازه در جذب مشتری بسیار زیاد است؛ زیرا اولین چیزی است که چشم مشتری را به خود خیره کرده و سبب می‌شود فروشگاه شما در ذهن افراد نقش ببند. شما می‌توانید در این تابلو نام مغازه، برند، جزییات محصول و … را بیان کنید.