تیزر رسمی «در آغوش درخت» رونمایی شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تیزر رسمی «در آغوش درخت» رونمایی شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، تیزر رسمی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی، همزمان با اکران این فیلم در […]

تیزر رسمی «در آغوش درخت» رونمایی شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تیزر رسمی «در آغوش درخت» رونمایی شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، تیزر رسمی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی، همزمان با اکران این فیلم در سینمای رسانه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر (پردیس ملت) امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه، رونمایی شد.
«در آغوش درخت» روایتی ملتهب، دراماتیک و شاعرانه را از تلاش برای حفظ بقای یک عشق از دست رفته به تصویر می‌کشد.
در این اثر سینمایی مارال بنی آدم و جواد قامتی به عنوان دو نقش اصلی حضور دارند و روح الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی سایر بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.
«در آغوش درخت» اولین همکاری سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.
ساخت این تیزر را امید میرزایی برعهده داشته است. امیدوارم براتون خبر   تیزر رسمی «در آغوش درخت» رونمایی شد براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-10 14:01:42