تسلیت معاون سیما و رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت شهلا ناظریان به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تسلیت معاون سیما و رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت شهلا ناظریان  به گزارش خبرگزاری هاریکا، حمید شاه آبادی معاون سیما در پیامی درگذشت شهلا ناظریان چهره ماندگار دوبلور و بازیگر پیشکسوت را تسلیت […]

تسلیت معاون سیما و رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت شهلا ناظریان

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تسلیت معاون سیما و رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت شهلا ناظریان  به گزارش خبرگزاری هاریکا، حمید شاه آبادی معاون سیما در پیامی درگذشت شهلا ناظریان چهره ماندگار دوبلور و بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
جامعه رسانه‌ای کشورمان به خاطر خاموشی صدایی خاطره ساز داغدار شد. مرحومه شهلا ناظریان علاوه بر اینکه چهره ماندگار دوبله بود و صدای او به خیلی از محصولات تلویزیون جان و جلا می‌بخشید، در حوزه های دیگری چون اجرا نیز همکاری‌های ثمربخشی را با سیمای رسانه ملی داشت. بدون تردید او نیز همچون همسر مرحومش حسین عرفانی هیچ گاه از یاد ملت هنردوست ایران نخواهد رفت و تا همیشه الگویی برای فعالان عرصه صدا و دوبله خواهد بود.
درگذشت این هنرمند را به خانواده محترم به خصوص دختر ایشان و جامعه هنری کشور تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران الهی مسألت می‌نمایم.»
همچنین محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت مرحومه شهلا ناظریان از پیشکسوتان عرصه دوبله را به جامعه سینمایی و هنری کشور تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:
«خبر درگذشت بانوی هنرمند و پیشکسوت عرصه دوبلاژ سرکار خانم زنده یاد شهلا ناظریان موجب تاثر و اندوه خانواده سینما و جامعه هنری کشور شد.
بدون شک، هنر آفرینی‌های این بانوی گرانقدر و همسر فقیدشان (مرحوم حسین عرفانی دیگر دوبلور ماندگار کشور) همواره، در خاطره‌ها خواهد ماند.
ضمن عرض تسلیت به اصحاب فرهنگ و هنر، از درگاه خداوند منان، برای خانواده معزز این هنرمند، صبر و سلامتی مسئلت دارم.» امیدوارم براتون خبر   تسلیت معاون سیما و رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت شهلا ناظریان براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-26 18:12:00