تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید/ ساخت موسیقی به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید/ ساخت موسیقی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «شونه جاده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بردیا قاسمعلی و نویسندگی ساجده […]

تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید/ ساخت موسیقی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید/ ساخت موسیقی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «شونه جاده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بردیا قاسمعلی و نویسندگی ساجده شمس که به ترتیب برعهده بردیا قاسمعلی و هاریکاداد جلوخانی بوده است، به پایان رسید.
این فیلم کوتاه که درامی اجتماعی است، هم‌اکنون در مرحله ساخت موسیقی توسط پوریا حیدری قرار دارد و به زودی آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود.
فاطمه شمس، خسرو شیری، فرانک جواهری و حمیدرضا ترکاشوند بازیگران «شونه جاده» هستند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: «دو زوج برای گذراندن تعطیلات به ویلایی می‌روند اما حادثه‌ای اتفاق می‌افتاد که مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.»
بردیا قاسمعلی از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی در حوزه فیلم کوتاه را آغاز و از سال ۱۳۸۹ فعالیت حرفه‌ای خود را در صداوسیما با کارگردانی و تدوین برنامه‌هایی همچون «ساعت بیست و پنج»، «ورزش از نگاه ۲»، تله‌فیلم «آینه» و… دنبال کرد. وی با برنامه «گردآفرید» برنده بهترین برنامه سال در سایت آپارات و برای فیلم کوتاه «امروز یک روز معمولی است» نامزد چندین جشنواره خارجی شده است.
عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از تهیه‌کننده، کارگردان، تصویربردار و تدوینگر: بردیا قاسمعلی، نویسنده: ساجده شمس، سرمایه‌گذار: علی خوبانی، مشاور و دستیار کارگردان: میلاد آقازاده، طراح صحنه و لباس: ساجده شمس، گریم: رها غلامی و حامد کریمی، صدابردار: امیرحسین جلالی، صداگذار: هاریکاداد جلوخانی، موسیقی: پوریا حیدری، دستیاران تصویر: سینا حسینی و سحر شکرالله‌زاده، دستیار صحنه و لباس: مینا معتکف‌فر، طراح پوستر: میلاد سنایی، گرافیک تیزر: نیما قاسمعلی، عکاس پشت‌صحنه: علی شمس و تدارکات و تولید: ابوالفضل طهماسبی. امیدوارم براتون خبر   تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید/ ساخت موسیقی براتون مفید بوده باشه

 
2023-04-17 18:27:40