تحقق شعار سال اقتصاد کشور را متحول می‌کند به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار کرمانشاه ،رییس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: تحقق این شعار می‌تواند باعث متحول شدن اقتصاد کشور شود. «رضا سلیم‌ساسانی»گفت : رهبر معظم انقلاب […]

تحقق شعار سال اقتصاد کشور را متحول می‌کند

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار کرمانشاه ،رییس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: تحقق این شعار می‌تواند باعث متحول شدن اقتصاد کشور شود.

«رضا سلیم‌ساسانی»گفت : رهبر معظم انقلاب چند سالی است شعار سال را بر مبنای حمایت از تولید تعیین می‌کنند که این مساله به خوبی بیانگر اهمیت تولید و اشتغالزایی در کشور است.

ساسانی  ادامه داد: یکی از گروه‌هایی که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک شایانی کند اصناف زحمتکش هستند که برای گرداندن چرخ اقتصاد کشور شبانه‌روز تلاش و برای بهبود تولیدات از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

سلیم ساسانی با بیان اینکه اصناف و بازاریان سربازان اقتصادی نظام هستند، گفت: این سربازان برای موفقیت و شکست طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه اضافه کرد: اگر حمایت لازم از اصناف و بازاریان صورت بگیرد آنها با توانی مضاعف به کار تولید مشغول و چرخ‌های اقتصادی کشور بسیار بهتر و روانتر به گردش در می‌آید.

ساسانی ادامه داد: اصناف در صورت حمایت می‌توانند بخش اول شعار سال یعنی «تولید» را عملیاتی کنند و برای تحقق بخش دوم شعار «پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» دیگر دستگاه‌های مسوول باید پای کار بیایند.

وی  تاکید کرد: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» محقق نمی‌شود مگر اینکه همه ارکان نظام احساس مسوولیت کرده و هر کدام گوشه ای از کار را گرفته و با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب زمینه پیشرفت و توسعه بیشتر کشور را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا و رکودی که اصناف و بازاریان با آن روبرو شده اند، گفت: زمانی شعار سال رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود که دستگاه هایی که خدمات زیرساختی ارائه می دهند مانند ادارات آب، برق و گاز از سربازان جبهه اقتصادی حمایت کرده و در صورت وجود بدهی نسبت به قطع این امکانات اقدام نکنند.

ساسانی یادآور شد: بدون شک اگر همه به هم کمک کنیم چرخ اقتصاد کشور باوجود همه مشکلات و تحریم‌ها بهتر از گذشته می‌چرخد و راحت‌تر می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم.