تا ۵ دقیقه قبل از فیلمبردای فیلمنامه نداشتیم/اشتباه نکردم به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تا ۵ دقیقه قبل از فیلمبردای فیلمنامه نداشتیم/اشتباه نکردم  به گزارش خبرنگار هاریکا، نشست خبری فیلم سینمایی وابل به کارگردانی تورج اصلانی و تهیه کنندگی سپهر سیفی؛ در غیبت کارگردان و تنها با حضور تهیه کننده و […]

تا ۵ دقیقه قبل از فیلمبردای فیلمنامه نداشتیم/اشتباه نکردم

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری تا ۵ دقیقه قبل از فیلمبردای فیلمنامه نداشتیم/اشتباه نکردم  به گزارش خبرنگار هاریکا، نشست خبری فیلم سینمایی وابل به کارگردانی تورج اصلانی و تهیه کنندگی سپهر سیفی؛ در غیبت کارگردان و تنها با حضور تهیه کننده و آزاده زارعی بازیگر فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
در ابتدای این نشست، سیفی تهیه کننده فیلم وابل ضمن عرض تسلیت به مردم خوی، ترکیه و سوریه گفت: برخی از همکارانمان که امروز نیستند در خوی برای کمک حضور دارند. کارگردان نیز به دلیل مشکلی که برای فیلم بخش بین الملل او پیش آمده و به این نشست نرسید.
وی ادامه داد: ما همیشه به دنبال فیلم‌های خاص و نوآورانه بودیم تا اتفاقی در سینما رقم زند و وابل هم از این دست است. در واقع اول سناریو وابل را انتخاب کرده و بعد کارگردان آن را پیدا کردیم، در این فیلم تلاش کردیم تا یک معضل خانوادگی را نشان دهیم.
آزاده زارعی درباره حضور در این فیلم گفت: فیلمنامه وابل برای من بسیار جذاب بود و نقش نسرین نیز برای من قابل توجه بود. سن نسرین به من نمی‌خورد و من تجربه مادر شدن نداشتم و باید نقشی را بازی می‌کردم که با فرهنگ من اصلاً سازگار نبود و این جزو چالش‌های این نقش بود. کار با تورج اصلانی بسیار سخت و شیرین بود.
وی ادامه داد: گاهی تا ۵ دقیقه قبل از شروع سکانس به ما فیلمنامه را نمی‌دادند و این چالش عجیبی برای من بود، چرا که در لحظه باید دیالوگ‌ها را برای خود می‌کردم.
تهیه کننده فیلم در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: این فیلم آپارتمانی نیست و تجربه جدیدی بود که با نمایش معضل بزرگ مسکن در فیلم پشت سرگذاشتیم. این فیلم کاملاً توسط بخش خصوصی تولید شده است.
وی ادامه داد: تمام سال‌های فعالیت خود هیچ وقت به گیشه فکر نکرده‌ایم و همیشه به نتیجه آن و تأثیرگذاری فیلم فکر کرده‌ایم البته اگر برنامه ریزی درستی برای پخش داخلی و خارجی صورت گیرد فیلم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد. مردم به دلیل اتفاقاتی که در جامعه رخ داده با سینما قهر هستند و ما می‌خواهیم با این دست از فیلم‌ها مخاطب را با سینما آشنا کنیم.
زارعی نیز درباره حضور خود در این نشست گفت: من برای احترام به اصحاب رسانه و فیلمی که در آن بازی کردم در این نشست حضور دارم چرا که بازیگری شغل من است و من پاسدار شغل خود هستم و فکر نمی‌کنم کار بدی کرده باشم که در نشست حضور دارم. فکر می‌کنم که بازی نقش نسرین خوب بوده و من از آن راضی هستم و امیدوارم این نقش مورد دقت داوران قرار گیرد.
سیفی ادامه داد: سینما قرار نیست همیشه شاد باشد و باید نقد هم در کنار آن باشد تا واقعیت‌ها به تصویر کشیده شود. ما تلاش کردیم تا فیلم به جشنواره برسد و بعد از آن بی شک تدوین مناسب خواهیم داشت. امیدوارم براتون خبر   تا ۵ دقیقه قبل از فیلمبردای فیلمنامه نداشتیم/اشتباه نکردم براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-10 02:02:01