بچه‌ها را ازسینما محروم نکنیم/«بچه‌های طوفان» در نوروز چه می‌کند؟ به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری بچه‌ها را ازسینما محروم نکنیم/«بچه‌های طوفان» در نوروز چه می‌کند؟  پروانه مرزبان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی از فیلم‌های راه‌یافته به ترکیب اکران نوروزی سینماها در گفتگو باهاریکا خبر درباره این فیلم […]

بچه‌ها را ازسینما محروم نکنیم/«بچه‌های طوفان» در نوروز چه می‌کند؟

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری بچه‌ها را ازسینما محروم نکنیم/«بچه‌های طوفان» در نوروز چه می‌کند؟  پروانه مرزبان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی از فیلم‌های راه‌یافته به ترکیب اکران نوروزی سینماها در گفتگو باهاریکا خبر درباره این فیلم توضیح داد: این فیلم محصولی برای مخاطب کودک و نوجوان است که تولید آن در سال ۹۹ به پایان رسید. با توجه به اینکه فیلم مناسب کودکان و نوجوانان است، در مقطع نوروز بهترین زمان برای اکران آن بود.
وی افزود: پیشنهاد حضور این فیلم در ترکیب فیلم‌های نوروزی از سوی سازمان سینمایی مطرح شد و من به‌عنوان تهیه‌کننده از آن استقبال کردم. بچه‌ها مسائلی متفاوت از ما بزرگ‌ترها دارند و در هر حالتی علاقه‌مندند که در ایام نوروز خوش بگذرانند و تفریح کنند. اگر بخواهیم به دلیل شرایط آن‌ها را از فیلم جدید در ترکیب اکران محروم کنیم، درست نیست.
مرزبان تأکید کرد: از آنجایی که فیلم حال و هوایی قهرمانانه دارد، پسربچه‌ها و دختربچه‌ها با آن ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها دوست دارند یک کاراکتر قهرمان را در یک فیلم دنبال کنند و به همین دلیل پیش‌بینی‌ام این است که می‌توانند با فیلم «بچه‌های طوفان» هم به خوبی ارتباط برقرار کنند.
این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به برنامه‌ریزی برای عرضه این فیلم در بسترهای دیگر غیر از اکران سینماها هم گفت: از آنجایی که بنیاد فارابی در تولید این فیلم شریک است، برنامه‌ریزی برای اکران و عرضه آن و همچنین مواردی مانند مواد تبلیغی فیلم به‌طور کامل در اختیار فارابی است و ما دخالتی در آن نخواهیم داشت.
تهیه‌کننده «بچه‌های طوفان» ضمن تأکید بر آماده بودن فیلم برای اکران عمومی درباره تبلیغات تلویزیونی آن هم توضیح داد: در این زمینه مذاکراتی داشته‌ایم و قرار بر این است که تبلیغات تلویزیونی هم داشته باشیم. براساس پیگیری‌هایی که دوستان فارابی داشته‌اند به ما اعلام شده است که فیلم تبلیغات تلویزیونی هم خواهد داشت.
وی درباره پیش‌بینی فروش فیلم هم گفت: فروش یک فیلم بستگی به عوامل متعددی دارد و بخش عمده‌ای از آن هم دست خدا است. باید ببینیم آیا بچه‌ها می‌توانند با فیلم ارتباط برقرار کنند؟ میزان فروش هم دقیقاً به همین مسئله بستگی دارد.
به گزارشهاریکا خبر فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» پیش از این با نام «چهل کچل» مراحل تولید را طی کرده بود و در آن بازیگرانی همچون پژمان بازغی و مریم بوبانی ایفای نقش کرده‌اند. امیدوارم براتون خبر   بچه‌ها را ازسینما محروم نکنیم/«بچه‌های طوفان» در نوروز چه می‌کند؟ براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-15 08:56:30