همیشه موقع خرید قاب گوشی آیفون ۱۳ برای موبایل‌تان دردسر دارید. نمی‌دانید کدام کاور اپل آیفونApple iPhone 13 محافظت بهتر یا ضربه گیری بالاتری دارد. علاوه بر این تنوع بالای قاب‌ها انتخاب را برای‌تان مشکل کرده است. از طرفی استفاده از گوشی بدون کاور می‌تواند برای‌تان گران تمام شود. با آسیب دیدن و شکستن بدنه‌‌ی […]

همیشه موقع خرید قاب گوشی آیفون 13 برای موبایل‌تان دردسر دارید. نمی‌دانید کدام کاور اپل آیفونApple iPhone 13 محافظت بهتر یا ضربه گیری بالاتری دارد. علاوه بر این تنوع بالای قاب‌ها انتخاب را برای‌تان مشکل کرده است. از طرفی استفاده از گوشی بدون کاور می‌تواند برای‌تان گران تمام شود. با آسیب دیدن و شکستن بدنه‌‌ی گوشی، هزینه بالایی متحمل خواهید شد. همچنین افتادن خط و خش‌های ریز کم‌ترین اتفاق ممکن است که ظاهر مدرن گوشی را کهنه نشان می‌دهد. اگر شما نیز دغدغه‌‌‌‌‌ي خرید قاب گوشی آیفون را دارید، پس پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

ویژگی‌های بهترین قاب‌های گوشی اپل آیفون Apple iPhone 13

در قدم اول برای خرید قاب گوشی، باید ویژگی‌های مختلف آن را بررسی کنید. آنچه نیاز دارید، محافظت مطمئن از بدنه‌ی موبایل‌تان است. پس مهم‌ترین آیتم سطح محافظتی قاب اپل آیفون 13 است. نه تنها پوشش کامل روی بدنه، بلکه محافظت از لنزهای دوربین‌ها و لبه‌های ال سی دی هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیتم دیگری که باید به آن توجه کنید، انعطاف و راحتی در استفاده قاب است. ابعاد و برش‌های قاب باید متناسب با طراحی موبایل‌تان باشد. در غیر این صورت موقع استفاده به مشکل می‌خورید.

کیفیت و ظاهر قاب تا حد زیادی به متریال مصرفی در آن وابسته است. این متریال‌ها شامل پلاستیک‌ سخت پلی کربنات، پلاستیک نرم TPU، چرم، چوب و سیلیکون هستند. هر کدام از این متریال‌ها به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر در ساختار قاب‌ها بکار می‌روند.

برخی از قاب‌ها قابلیت بیشتری علاوه بر یک کاور معمولی دارند. قاب‌های دارای مگ سیف که شارژ موبایل‌تان را بی‌دردسر ممکن می‌کنند. برخی کاورها هم از جا کارتی برای حمل کارت‌ها یا انواع آویزها برای نگه داشتن راحت‌تر موبایل‌تان برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین قاب‌ها آیفون 13 می‌پردازیم.

قاب شفاف گوشی اپل آیفون 13

از آنجای که گوشی‌های آیفون طراحی مدرن و شیکی دارند، اکثر افراد علاقه‌ای به استفاده از کاور آیفون ۱۳ ندارند. اما این کار ریسک بالایی دارد. اگر شما هم جز این افراد هستید، خبر خوب اینکه با قاب شفاف اپل آیفون Apple iPhone 13 دیگر نگران پوشیده ماندن بدنه‌ی موبایل‌تان نباشید. این قاب علاوه بر محافظت از موبایل‌تان، جذابیت ظاهری آن را هم حفظ می‌کند. حتی برخی از این قاب‌ها مگ سیف دار هستند و شارژ موبایل‌تان را به آسانی امکان پذیر می‌کنند. کاور شفاف آیفون 13 از جنس TPU بوده و از دوام بالایی برخوردار است.

قاب ضد ضربه گوشی آیفون 13

هر کدام از قاب‌های گوشی آیفون 13 سطح محافظتی مناسبی دارند. اما اگر به دنبال قابی هستید که خیال‌تان را از هر نظر راحت کند، قاب ضدضربه گوشی Apple iPhone 13 بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. قابی سفت و سخت که تحمل هر شوک و ضربه‌ای را دارد. این قاب‌ها عموماً از جنس پلی کربنات و پلی اورتان بوده و محافظت تمام و کمالی ارائه می‌دهند.

قاب چرمی گوشی اپل آیفون Apple iPhone 13

سادگی در عین شیک بودن را با قاب چرمی گوشی اپل آیفون 13 تجربه کنید. قابی که می‌توانید آن را با استایل کلاسیک‌تان هماهنگ کنید. محافظتی دقیق و محکم که خیال‌تان را از امنیت گوشی راحت خواهد کرد. متریالی فوق‌العاده که تا سال‌های سال دوام می‌آورد.

کاور سیلیکونی گوشی Apple iPhone 13

همانطور که می‌دانید سیلیکون خاصیت نرم و منعطفی دارد. پس اگر راحتی در استفاده از قاب برای‌تان مطرح است، این قاب می‌تواند راضی‌تان کند. همین خاصیت نرم و منعطف قاب باعث افزایش دوام آن در برابر خط و خش شده است. پس خیالتان از سالم ماندن قاب و بدنه‌ی گوشی در برابر اشیای نوک تیز راحت باشد. علاوه بر لطافت عالی بسیار سبک هستند و بار اضافی روی گوشی ایجاد نمی‌کنند. نکته‌ی مهم دیگر تنوع بالای رنگ در این قاب‌ها است. قاب سیلیکونی گوشی آیفون Apple iPhone 13 Pro Max در رنگ‌های پاستیلی شاد و طرح‌های رنگین کمانی جذاب با هر سلیقه‌ای هم‌خوانی دارد.

کاور فیجتی گوشی اپل آیفون 13

فیجت‌ها ابزاری جدید برای کاهش استرس هستند که در طراحی‌ جدید قاب‌ها از آن‌ها استفاده شده است. این ایده‌ی بکار رفته در قاب آیفون 13 ظاهر بامزه‌ای به آن هدیه‌ای می‌کند. قاب‌هایی که رنگ بندی شاد و جذابی دارند. از این رو توجه کودکان را به خود جلب می‌کنند. پس علاوه بر کاهش استرس و ظاهر شاد، بخاطر طراحی خاص‌شان ضربه گیری بالایی دارند.

قاب چوبی گوشی اپل آیفون 13

با قاب چوبی آیفون 13، تکه‌ای از هنر را همیشه همراه‌تان خواهید داشت. این قاب جنس با طرح و جنسی از چوب کاملاً متفاوت از سایر قاب‌ها طراحی شده است. در اکثر این قاب‌ها از پلاستیک و چوب بامبو استفاده شده است. طراحی‌های ظریف و جذاب روی چوب بامبو که توجه هر کسی را به خودت جلب خواهد کرد.

قاب الکتروپلیتینگ گوشی اپل آیفون Apple iPhone 13

قاب‌هایی لوکس و شیک که به تازگی وارد بازار شده‌اند. اکثر این قاب‌ها دارای آویزی هستند که نگه‌داری گوشی در دست‌تان و گرفتن عکس‌های سلفی را به آسانی برای‌تان امکان پذیر می‌کنند. متریال بادوامی دارند و در طراحی‌شان محافظت از دوربین‌ها و لبه‌های ال سی دی هم در نظر گرفته شده است.

قاب پلی کربنات گوشی Apple iPhone 13

این نوع قاب‌ها بخاطر متریال محکمی که دارند، کوچک‌ترین فشاری را به بدنه‌ی گوشی منتقل نمی‌کنند. بدین ترتیب هر ضربه‌ای را خنثی کرده و محافظتی تمام و کمال ارائه می‌دهند. طراحی قاب پلی کربنات آیفون 13 مات بوده و جلوه‌ی جدیدی به موبایل‌تان خواهد داد.

نکات پایانی

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات لازم برای خرید بهترین قاب‌های آیفون 13 را معرفی کنیم. خبر خوب اینکه همه‌ی این قاب‌ها در فروشگاه اینترنتی استایل آپ موجود هستند. کاور گوشی Apple iPhone 13 در برندهای نیلکین، K-Doo، ARMOUR، Kajsa یا در طرح‌های لوکس و اسپرت مانند قاب‌های گرافیتی، قاب ژله‌ای شفاف، قاب IPAKY، قاب مدل لویی‌ویتون یا ویکتوریا سکرت، قاب فانتزی، قاب پرطرفدار Swarovski، قاب اسپرت Nike و سایر کاورها هگمی را در این فروشگاه در دسترس‌تان قرار داده‌ایم. پس می‌توانید با تکیه بر اطلاعات بالا همه‌ی قاب‌های اپل آیفونApple iPhone 13 را بررسی و قاب دلخواه‌تان را انتخاب کنید. در نهایت منتظر شنیدن نظرات‌ و پاسخ به سوالات‌تان هستیم.