«بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای رسانه در ادامه برنامه‌های خود در باشگاه «فیلم و گفتگو»، جلسه نمایش، نقد و بررسی فیلم «بنشی‌های اینشیرین» (The Banshees of Inisherin) […]

«بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای رسانه در ادامه برنامه‌های خود در باشگاه «فیلم و گفتگو»، جلسه نمایش، نقد و بررسی فیلم «بنشی‌های اینشیرین» (The Banshees of Inisherin) را برگزار می‌کند.
کانون دانش سینما ناب در اجرای این برنامه مشارکت داشته و این برنامه با حضور یک منتقد سینمایی برگزار می‌شود. حسام قاسمی نیز مجری این برنامه خواهد بود.
«بنشی‌های اینیشرین» محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا است. در این فیلم کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن و بری کیوگن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم در جزیره خیالی «اینیشرین» در سواحل غربی ایرلند اتفاق می‌افتد و ۲ دوست مادام‌العمر را دنبال می‌کند که وقتی یکی از آن‌ها به‌طور ناگهانی به رابطه دوستی‌شان پایان می‌دهد، خود را در بن‌بستی می‌بینند که عواقب نگران‌کننده‌ای برای هر دوی آن‌ها دارد.
این ویژه برنامه روز پنجشنبه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. امیدوارم براتون خبر   «بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-01 18:08:01